شناسهٔ خبر: 29397732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امام جمعه موقت اهواز:

خط امام يعني رمز پيروزي ما و نبايد از آن فاصله بگيريم تا در تمام ابعاد پيروز شويم

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا-امام جمعه موقت اهواز گفت: بايد حواس را جمع کرد زيرا آن کسي مرد راه است که تا آخر راه بماند و در اين آزمايش‌هاي آخرالزماني استحاله و پشيمان نشود.
به گزارش خبرگزاري آريا از اهواز، حجت الاسلام ميراحمدرضا حاجتي در خطبه هاي نماز جمعه امروز اهواز، ضمن تبريک هفته بسيج، اظهار کرد: آن کسي مرد راه است که تا پايان راه بماند؛ در اين آزمايش هاي آخرالزماني نبايد ببازيم و پشيمان شد؛ از قطار انقلاب نبايد پياده شويم؛ رمز توفيق بسيج و بسيجي ها و دوستداران بسيج و ملت بسيجي اين است که در صراط مستقيم انقلاب باقي بمانند و اين صراط مستقيم همان خط امام است؛هر کجايي که با خط امام پيوند خورديم و متصل شديم و از رمز و رموز آن سردرآورديم، تقويت شديم و فتوحات بين المللي پيدا کرديم؛ در اطراف ما تا عمق 2هزارکيلومتر خون و آتش است اما ما امنيت و فتوحات علمي پيدا کرديم.
وي افزود: هر زماني که از خط امام و جانشين ايشان فاصله گرفتيم در چاله و دست انداز افتاديم، مانند همين مسائل اقتصادي که با اينکه حضرت آقا ميفرمودند اقتصاد مقاومتي، اما هر عده اي به يک طرف مي رفتند؛ و جالب توجه است که بعد از افتادن در چاله از ته چاله فرياد ميزنند که تقصير آقا است و کار ابوموسي اشعري را انجام مي دهند.
حاجتي با تاکيد بر استمرار حرکت در خط امام، عنوان کرد: خط امام يعني رمز پيروزي ما و نبايد از آن فاصله بگيريم تا در تمام ابعاد پيروز شويم.
وي با اشاره به معضل تورم، افزود: تورم امروز جامعه قابل حل است؛ عزيزان در بانک مرکزي خواستند و همت کردند و به دستورات مقام معظم رهبري گوش سپردند در نتيجه ارز رو به سرازيري است.
امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به فرامين مقام معظم رهبري و با تاکيد بر منتشر شدن بدون سانسور آنها در رسانه ها، بيان کرد: حضرت آقا فرمودند "کساني درصدد القاي اين تفکر هستند که هيچ راه حلي جز پناه بردن به دشمن وجود ندارد؛ من صريحا اعلام ميکنم کساني که در کشور اين مطلب را تکرار مي کنند اين ها به کشور خيانت مي کنند." حضرت آقا در ادامه سخنانشان فرمودند" به لطف الهي اين تحريم را شکست مي دهيم".که از الان هم علائم آن مشخص شده است؛ يک واقعيتي است که تلاش ميکنند تا امام جامعه، ارزش هاي اسلامي و حاکميت اسلامي را تضعيف کنند.
وي با تبين لزوم استفاده از نيروي عقل و تشخيص نفاق و با اشاره به امدادهاي الهي، افزود: اين چه استدلال سخيفي است که برادر ما در مجلس شوراي اسلامي ارائه مي دهد و مي گويد که " FATF را تصويب کنيم هرچند اگر تصويب شود، من و رئيس جمهور هيچ تضميني بر حل مشکلات نمي دهيم! اما تضمين مي دهيم که يک بهانه اي از آمريکايي ها گرفته شود"؛ پس اگر اينگونه است در انقلاب را قفل و کليد کنيم تا همه بهانه ها گرفته شود؛ تابلو بالا ببريم که از امام تبري ميجوييم تا تمام بهانه ها گرفته شود، بناست يک بهانه بگيريد؟، يک بهانه گرفتن چه فايده اي دارد؟ اين چه استدلال سخيفي است؛ ما بايد هوشيار باشيم.
حاجتي، بيان کرد: با تصويب FATF  به چه کسي ميخواهيد خدمت کنيد؟، تروريست هايي که به قلب اهواز آمدند و عزيزان  ما را به گلوله بستند، مگر اينها در قلب کشورهاي اروپايي لانه نکرده اند،FATF  و مديران آن هيچ کاري براي کور کردن شبکه هاي مالي تروريست ها نکردند.
وي افزود: از 18 ارديبهشت که آمريکايي ها از برجام خارج شدند، اروپايي ها اعلام کردند که يک شبکه مالي مستقل به وجود مي آوريم تا ضربه آمريکايي ها را جبران کنيم اما کاري نکردند و همان زمان حضرت آقا فرمودند که دل به اروپايي ها نبنديد و امروز و فردا نکنيد. هدف اروپايي ها وقت کشي بود تا قيمت ارز را چندبرابر کنند و بعد از طريق شبکه هاي ماهواره اي و اجتماعي به مردم القا بکنند که در خيابان ها تجمع کنند و بر ضد ولايت فقيه شعار بدهند اما مردم با زيرکي و هشياري بر دهان آنها مشت کوبيدند.

پايان پيام./

نظر شما