شناسهٔ خبر: 29396718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تحریم های استکبار جهانی ملت ایران را نشانه گرفته است

سنندج - ایرنا - امام جمعه موقت سروآباد گفت: رئیس جمهور آمریکا برای اعمال تحریم ها، ادعا می کند هدفش کمک و حمایت از ملت ایران است در حالیکه تحریم ها مردم را نشانه گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا «ترامپ» فردی دروغگو با حافظه ای ضعیف است و حرف هایی که زده را خیلی زود فراموش و همه آنها را نفی می کند بنابراین مردم و مسئولان ما نباید بیشتر از این از این فرد کذاب انتظار داشته باشند.
وی افزود: ترامپ نباید فراموش کند که هرگز نمی تواند یک ایرانی را تهدید کند، چه برسد به اینکه بخواهد ملت و دولت ما را تهدید کند چون ما ملتی مقاوم هستیم که هرگز و در هیچ شرایطی دست از آرمان های نظام اسلامی بر نمی داریم.
امام جمعه موقت سروآباد تاکید کرد: تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران است و با ادعای دولتمردان این کشور که تحریم ها را علیه ملت نمی دانند کاملا در تضاد است.
وی بر ضرورت مدیریت هوشمندانه بر واردات کالاها و اجناس تاکید کرد و گفت: دولت باید نسبت به واردات کالاهایی که مشابه آنها در داخل تولید می شود سختگیری های بیشتری اعمال کند.
ماموستا حسینی بر ضرورت حمایت از تولید داخل تاکید کرد و یادآور شد: اگر از تولید داخلی حمایت شود باعث رونق اقتصاد داخلی، ایجاد اشتغال و فعال شدن کارخانجات و در نهایت استقلال ملی خواهد شد.
وی بر ترویج توقع عمومی مبنی بر ضرورت شفاف سازی عملیات ارزی و بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه تجارت رسمی کشور نیز تاکید کرد.
ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نماز اشاره کرد و اظهار داشت: نماز باعث تمرکز فکر، حواس و تقویت ذهن می شود و رفتارهای ناپسند و غیراخلاقی را در فرد نمازگذار کاهش می دهد.
وی با اشاره به آیه قرآن کریم در خصوص اهمیت فریضه نماز گفت: خداوند متعال خطاب به مسلمانان می فرماید پناه ببرید به نماز و بی گمان برپایی نماز برای کسانی که از دستورات الهی کج فرمانی می کنند، سخت و دشوار است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان، 73 روستا و جمعیت 50 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102

نظر شما