شناسهٔ خبر: 29396399 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

محور سخنان ائمه جمعه استان کرمان

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - جيرفت - ايرنا - اعتماد نکردن به غرب، ناکامي آمريکا در دستيابي به آمال و آرزوهايش و جشن 40 سالگي انقلاب اسلامي از جمله محورهاي سخنان ائمه جمعه استان کرمان است.

به گزارش ايرنا، امام جمعه جيرفت در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ضمن تسليت شهادت امام حسن عسکري (ع) گفت: با دشمنان، دست بيعت نمي دهيم و آنها را در کنار خود قرار نداده بلکه در مقابل خود قرار مي دهيم زيرا آنها عهدشکن هستند.
حجت الاسلام رضا سعادت فر افزود: نبايد به جريان کفر اعتماد داشته باشيم زيرا آنها نمي گذارند شما به حق خود برسيد.
وي ادامه داد: اگر براي رضاي خدا کار کنيد، دشمنان مقابل شما ايستادگي مي کنند.
وي اظهار داشت: برخي از مسئولان نبايد مدافع منافع غرب باشند و براي همين است که مواضع استکبار ستيزي را برخي اتخاذ نمي کنند.
خطيب جمعه جيرفت با بيان اينکه ميز و جايگاه امروز مسئولان، نتيجه ايثار و خون شهداست اظهار داشت: خون شهدا دست خائنين را قطع مي کند.
وي تصريح کرد: افرادي که در فرهنگ قرآني تربيت شدند، همچون رهبر معظم انقلاب اسلامي ادبيات قرآني دارند و به دشمن خوش بين نيستند ولي عده اي در فرهنگ غرب تربيت شدند و همچنان به دنبال اعتماد به غرب هستند.
امام جمعه جيرفت گفت: در مقابل ادبيات اروپايي و کفر، راکت هاي جبهه مقاومت جواب مي دهد تا چند وزير رژيم صهيونيستي استعفا دهد.
حجت الاسلام سعادت فر افزود: ادبيات ملتمسانه سبب ضعف مي شود لذا بايد با ادبيات انقلابي در مقابل دشمنان ايستادگي کرد.
وي بيان کرد: مشکل امروز مردم بيکاري، گراني و مشکلات اقتصادي است لذا استاديوم نرفتن خانم ها مشکل مردم نيست.
امام جمعه جيرفت ضمن تشکر از قوه قضاييه در مجازات سلطان سکه اظهار داشت: بايد با زمينه سازان نااميدي در جامعه برخورد شود.
وي با بيان اينکه قاچاق سوخت حرام و خلاق شرع است تصريح کرد: مسئولان بايد طبق قانون با متخلفان اين حوزه برخورد کنند لذا دستگاه هاي قضا با زمينه سازان پديده قاچاق برخورد جدي داشته باشد.
7450/7429
امام جمعه موقت سيرجان نيز گفت: رژيم صهيونيستي در مقابل موشک هاي مقاومت خود را باخت و جنگ چند روزه را به 2 روز تقليل و مقاومت اقتدار خود را در جهان نشان داد.
حجت الاسلام حسين حيدري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سيرجان افزود: سردمداران صهيونيست بايد بدانند ملت فلسطين و گروههاي مقاومت قدرتشان بالاتر از آمريکا و ارتش هاي پيشرفته است.
وي ناکامي آرزوهاي رئيس جمهوري آمريکا را در به زانو درآوردن ملت ايران و شکست سياست هاي سردمداران کاخ سفيد در برابر ملت ايران را پيروزي بزرگ نظام اسلامي در برابر آمريکا عنوان کرد و گفت: 40 سالگي انقلاب را در حالي جشن مي گيريم که استکبار جهاني 40 سال تلاش کرد و همه سياست هاي خصمانه و توطئه ها را با تمام قدرت عليه اين ملت به کار گرفت اما نتوانست به آرزوي خود برسد و ملت ايران طي اين مدت به پيشرفت و اقتدار رسيد.
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري افزود: اگر روحيه جهاد و تلاش گسترش يابد، روحيه وابستگي به شرق و غرب تمام شود و مشکلات اقتصادي هم با استفاده از ظرفيت هاي داخل کشور برطرف شود شکست دشمن همشگي و قطعي است.
حجت الاسلام حيدري به هفته وحدت اشاره کرد و ضمن تبريک ميلاد نبي مکرم اسلام حضرت محمد (ص) گفت: دشمن هميشه از سلاح تفرقه استفاده کرده و ما بايد وحدت را مد نظر قرار دهيم و با بصيرت و دشمن شناسي توطئه هاي دشمن را خنثي کنيم.
امام جمعه موقت سيرجان افزود: بايد از حاشيه سازي ها اجتناب کرد و به رفع مشکلات اصلي مردم پرداخت و بدانيم مسئله استاديوم ورزشي و حضور بانوان يک حاشيه سازي از پيش طراحي شده است.
وي ادامه داد: ببينيد رهبر معظم انقلاب اسلامي از بانوي ورزشکاري که در مقابل جامعه جهاني حجاب خود را حفظ کرد چگونه تجليل کرد و توجه کنيم کسي مخالف سياست هاي ورزشي بانوان نيست اما خيلي وقت ها دشمنان مسائل را سوژه تبليغاتي و براي حاشيه سازي ها هم هدف گذاري مي کنند.
خطيب جمعه سيرجان ضمن تسليت شهادت امام حسن عسکري (ع) و آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: بزرگترين نعمتي که خداوند به ما داده نعمت امامت و ولايت است و بر اساس دستور قرآن کريم انسان بايد شکرگذار نعمت ها باشد.
3029
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما