شناسهٔ خبر: 29396311 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با صدور پیامی

ولایتی درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، در گذشت مرحوم «سید تقی نوربخش» و مرحوم «عبدالرحمن تاج‌الدین» معاون پارلمانی این سازمان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، «علی‌اکبر ولایتی» رئیس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پی در گذشت مرحوم سید تقی نوربخش و مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی این سازمان، طی پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

دریافت خبر ناگوار و دردناک حادثه رانندگی و درگذشت جناب آقایان نوربخش و تاج الدین که در مسیر خدمت و انجام وظیفه به وقوع پیوست، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

مرحوم نوربخش از مدیران متعهد و با تجربه کشور و یک پزشک ارزشی بود که همواره در مسیر خدمت به مردم تلاش کرد و اثرات ارزشمندی را نیز بر جای گذارد و همراه ایشان مرحوم تاج الدین نیز از مدیران فعال و شایسته کشور بودند که فقدان این دو همراه، بسیار تاسف برانگیز است.

اینجانب ضایعه درگذشت این دو عزیز را به خانواده و بازماندگان و همچنین همراهان این دو عزیز در سازمان تامین اجتماعی تسلیت گفته، صبر و اجر آرزومندم و از درگاه خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌کنم.

علی اکبرولایتی

انتهای پیام/

نظر شما