شناسهٔ خبر: 29392513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم تشییع پیکر نوربخش و معاونش

مراسم تشییع مدیر عامل و معاون فقید تأمین اجتماعی صبح امروز با حضور وزیر کار و مسئولان محلی در گرگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان؛ مرحوم نوربخش در نامه ای اعلام کرده بود که حقوق من زیاد است و نصف آن را کم کنید و زمانی که دید امکان آن وجود ندارد هر ماه نصف حقوقش را به خیریه میداد.به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز گلستان؛ مرحوم نوربخش در نامه ای اعلام کرده بود که حقوق من زیاد است و نصف آن را کم کنید و زمانی که دید امکان آن وجود ندارد هر ماه نصف حقوقش را به خیریه میداد.
مراسم تشییع و بدرقه مدیر عامل و معاون فقيد سازمان تأمین اجتماعی کشور صبح امروز و با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، استاندارگلستان، مسئولان استان و مردم قدر شناس گرگان از مقابل بیمارستان حکیم جرجانی برگزار شد.

                                                       

mp4
<div id="video-display-embed-code_2843181" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2278642/2843181?width=400&height=300"></script></div>

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم مرحوم نوربخش را انسانی خدمتگزار صدیق، شریف، پاک‌دست، پرتلاش با مدیریت جهادی دانست و گفت: این حادثه اسفناک را به همه خدمتگزاران ملت شریف ایران‌‌ تسلیت عرض می‌کنم.

محمد شریعتمداری با بیان اینکه مرحوم نوربخش یکی از پزشکان حاذق و دانشمند این کشور بود، گفت: مرحوم نوربخش در زمان دفاع مقدس در خدمت مردم شریف ایران و رزمندگان بود و بعد از جنگ نیز ‌سال‌های متمادی خدمتگزار جمع کثیری از طبقات مختلف جامعه بود که به نوعی با سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط بودند

وی با اشاره به فعالیت مرحوم نوربخش در سازمان تخصصی تامین اجتماعی ادامه داد: اداره نظام بیمه‌ای با توجه به وضعیت اقتصادی کشور کار بسیار دشواری بود ولی این مرحوم برای حفظ ارزش دارایی‌ها، سازمان تأمین اجتماعی را به بهترین نحو و با وجود مشکلات فراوان اداره می‌کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مرحوم نوربخش هیچ‌گاه از خستگی ننالید و همیشه برای خدمت به مردم آماده بود، گفت: این مدیر نجیب و متواضع در خیریه حضرت عبدالعظیم در شهرری هفته‌ای یک روز به صورت رایگان مردم را درمان می‌کرد و هزینه‌های دارویی مردم را پرداخت می‌کرد در حالی که کسی از این خدمتش مطلع نبود.

وی با اشاره به همزمانی درگذشت این دو مرحوم با ‌شب شهادت امام عسگری (ع) افزود: ‌انگار همه برنامه‌ها جور شده بود که ساعت 4 بعد از ظهر در آن تقاطع باشیم. به نظر من این حادثه یک درس عبرت بزرگ برای همه مسئولان است چرا که از این دنیا رفتنی هستیم لذا باید مانند مرحوم نوربخش طوری خدمت کنیم که نام نیک از ما برجای بماند.

امام جمعه موقت گرگان نیز مرحوم نوربخش را انسانی خدوم، درستکار و پاک دست‌ دانست و گفت: این دو عزیز در راه خدمت به مردم عزیز به ویژه کاگران  جان خود را از دست دادند.

 استاندار گلستان با تشریح حادثه تصادف مرحوم نوربخش گفت: به اصرار مرحوم نوربخش تغییر مسیر دادیم تا از بیمارستان تامین اجتماعی حکیم جرجانی بازدید کنیم در حالی که  بازدید از این بیمارستان در برنامه نبود

علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تسلیت درگذشت این دو مرحوم اظهار داشت: این دو عزیز واقعا از بندگان خوب خدا بودند.

ربیعی با بیان اینکه مرحوم تاج‌الدین را از سال 59 می‌شناسم، ادامه داد: این مرحوم را از زمانی که یک کارگر جوان و فعال در تشکل‌های کارگری بود می شناختم، وی یکی از مبارزان قبل از انقلاب و فردی جسور و متقی بود.

 

 

 

نظر شما