شناسهٔ خبر: 29391757 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ساوتگیت: آن گونه که باید، از وین رونی تجلیل کردیم؛ نکات مثبت زیادی در بازی وجود داشت اما می توانستیم بهتر عمل کنیم

امیرعلی پژمان

سرمربی انگلیس از نمایش تیمش در دقایق پایانی بازی چندان رضایت نداشته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دقایقی قبل بازی دوستانه تیم های ملی انگلیس و آمریکا با پیروزی 3 بر 0 سه شیرها به پایان رسید؛ دیداری که در آن عمده توجه ها معطوف به آخرین بازی ملی وین رونی بود.

به گزارش وبسایت اتحادیه فوتبال انگلیس، گرت ساوتگیت پس از پایان بازی اظهار داشت:

به نظرم برخی حملات مان به خصوص در نیمه اول بسیار هیجان انگیز بود. توانایی بازیکنان در تصمیم گیری در اطراف محوطه جریمه آمریکا، بسیار خوب بود و احتمالا باید آن ها را با بیش از سه گل تنبیه می کردیم. بازیکنان جوانی داشتیم که به میدان رفتند و عملکرد بسیار خوبی ارائه دادند.

برای کالوم ویلسون که موفق به گلزنی شد، بسیار خوشحالم. همچنین ترنت الکساندر آرنولد نیز لحظه ای فوق العاده را پشت سر گذاشت. نکات مثبت زیادی در بازی وجود داشت اما در بسیاری از موارد نیز می توانستیم بهتر عمل کنیم.

در دقایق پایانی بازی، از عملکرد تیم راضی نبودم؛ فضای زیادی به حریف داده بودیم و از لحاظ نظم تیمی و جایگیری بازیکنان، چنگی به دل نمی زدیم.

سرمربی سه شیرها در خصوص تجلیل از وین رونی در صد و بیستمین بازی ملی اش افزود:

با توجه به دیدگاهی که داریم، همواره صحبت از این می شود که بازی کردن برای انگلیس چه معنایی دارد و از احترامی که باید به پیراهن تیم ملی و بازیکنان سابق آن گذاشته شود حرف زده ایم. تمامی بازیکنانم در هفته جاری این احترام را نشان دادند و در نهایت، آن گونه که باید از وین رونی تجلیل کردیم.

بازیکنان در چند صحنه به رونی پاس دادند و اگر ضربه او در پایان بازی کمی آن طرف تر بود و برد گوژان موفق به مهارش نمی شد، همه چیز بی نقص به پایان می رسید. اگر ضربه رونی به گل تبدیل می شد یک پایان رویایی برایش رقم می خورد اما فراموش نکنیم که او در طول دوران فوتبالش، چندین لحظه رویایی را تجربه کرده است.

گفتنی است انگلیس در دیدار بعدی اش در چارچوب لیگ ملت های اروپا که از حساسیت بالایی برخوردار است، به مصاف کرواسی خواهد رفت.

نظر شما