شناسهٔ خبر: 29390178 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئيس جمهوري درگذشت نوربخش را تسليت گفت

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- به دنبال فوت سيد تقي نوربخش، مدير عامل سازمان تامين اجتماعي و معاون امور مجلس اين سازمان در حادثه تصادف امروز، رئيس جمهوري و تعدادي از مسئولان پيام تسليت صادر کردند.

به گزارش خبرنگار سلامت ايرنا، حسن روحاني در پي جان باختن مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و معاون امور مجلس اين سازمان در پيامي نوشت: خبر تلخ سانحه تصادف رانندگي و درگذشت اندوهبار رئيس و معاون پارلماني سازمان تامين اجتماعي موجب تاثر و تالم فراوان شد.
«مرحوم دکتر سيد تقي نوربخش، همراه صديق و کوشاي دولت در 5 سال گذشته، مديري متعهد و دلسوز، پرکار، صادق و متواضع بود که لحظه اي از خدمت به خانواده تامين اجتماعي به ويژه کارگران زحمتکش و بازنشستگان شريف باز نايستاد.
رئيس جمهوري افزود: مرحوم عبدالرحمن تاج الدين معاون پارلماني سازمان تامين اجتماعي نيز سال ها در مسئوليت هاي مختلف پارلماني و اجرايي خدمات ارزنده اي داشتند و تقدير چنين بود که اين دو چهره خدمتگزار با هم و در مسير خدمت به مردم به ديدار معبود بشتابند.
روحاني ادامه داد: اينجانب اين ضايعه را به خانواده هاي محترم نوربخش و تاج الدين، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، سازمان تامين اجتماعي، خانواده بزرگ دولت و جامعه عزيز کارگري و بازنشستگان تسليت مي گويم. براي آن عزيزان فقيد که در راه خدمت به مردم جان خود را تقديم کردند از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات، براي خانواده هاي محترم ايشان و بازماندگان صبر و اجر و براي مصدوم اين سانحه شفاي عاجل و کامل مسئلت دارم.
* پيام مشترک شريعتمداري و سيد مناف هاشمي
محمد شريعتمداري،وزير تعاون و سيد مناف هاشمي، استاندار گلستان نيز در پيامي مشترک نوشتند: سانحه رانندگي هولناکي که عصر امروز 24 آبان در محور کردکوي به گرگان در استان گلستان رخ داد و منجر به ضايعه از دست رفتن دو مدير توانمند و دو انسان دلسوز به مردم و به ميهن عزيز اسلامي مان، آقايان سيدتقي نوربخش، مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و عبدالرحمن تاج الدين، معاون پارلماني سازمان تامين اجتماعي شد.
«اين ضايعه آنچنان سخت و دردناک بود که هنوز باوري نسبت به درگذشت آنان در فکر و ذهنمان نمي گنجد. بي شک مردم قدرشناس جمهوري اسلامي ايران خدمات و زحمات بي دريغ اين مديران دلسوز و شيفته خدمت را از ياد نخواهند برد و به راستي که مديران خدوم در قلب پاک ملت جاي دارند».
آنان نوشتند: اينجانبان ضمن تقدير از پيگيري هاي رياست محترم جمهوري و معاون اول رئيس جمهوري اين حادثه دردناک را به مقام معظم رهبري، ملت شريف ايران اسلامي و خانواده داغدار اين عزيزان تسليت عرض مي کنيم و از درگاه ايزد منان براي آن بزرگواران غفران الهي مسالت داريم.
*پيام تسليت وزير سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعي
علي ربيعي نيز طي پيامي اين حادثه را تسليت گفت و نوشت: اکنون در همين لحظات، دو همراه پنج ساله ام، برادرانم دکتر سيد تقي نوربخش و رحمان تاج الدين (معاون مجلس) در راه خدمت به بازنشستگان در تصادفي سهمگين در رحلتي شهادت گونه به ديدار حق شتافتند. به خانواده ايشان و خانواده بزرگ جامعه کارگري تسليت مي گويم.
ربيعي افزود: دکتر نوربخش، فقط يک رئيس سازمان نبود. او شرافت، پاکي، وفاداري و تخصص را در هم آميخته بود. نيمي از حقوق خود را به بيت المال باز مي گرداند. در پاکي سرآمد بود. شهادت مي دهم انساني خداترس، پاک، شريف، وفادار به اموال کارگران و انساندوست بود. او براي من نه يک معاون، بلکه يک برادر و همراه بود. مرگ اين انسان بزرگ که دغدغه انسانيت داشت را تسليت مي گويم‌.
* تسليت آشنا در توئيتر
حسام الدين آشنا، مشاور فرهنگي رئيس جمهوري نيز طي پيامي در توئيتر خود نوشت: بارها با دکتر نوربخش همدلانه گفت و گو کرده بودم؛ اخلاص تدين حرفه‌اي‌گرايي دل‌نگراني براي بيمه‌شدگان محافظت از منابع مالي صندوق از ويژگي‌هاي بارز ايشان بود. خداوند ايشان را با اولياي طاهرينش محشور فرمايد.
* پيام سرپرست سازمان اورژانس
پيرحسين کوليوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور نيز طي پيامي اين حادثه را تسليت گفت و نوشت: تفسير فلسفه آفرينش در فراخناي بي کران هـستي و يگانه راز جاودانگي اوست. بدين وسيله درگذشت دکتر تقي نوربخش، مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و عبدالرحمان تاج الدين، معاون پارلماني سازمان تامين اجتماعي را تسليت عرض کرده و برايشان از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت الهي و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل خواهانم.
به گزارش ايرنا، سيدتقي نوربخش، مديرعامل سازمان تامين اجتماعي و عبدالرحمان تاج الدين، معاون امور مجلس اين سازمان که عصر امروز پنجشنبه در حومه گرگان بر اثر سانحه رانندگي مصدوم شده بودند، ساعتي پيش بر اثر شدت جراحات وارده در بيمارستان حکيم جرجاني گرگان جان باختند.
اجتمام*9482*9121* 3063
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما