شناسهٔ خبر: 29389801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت الاسلام منصوری:

مبلغان نقش مهمی در تربیت نسل انقلابی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی دارند

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به اعزام و فعالیت مبلغان در مدارس، گفت: این حضور در تربیت نسلی انقلابی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی مؤثر است و باید برای دانش آموزان فرهنگ سازی شود که در نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی الگوی دیگران باشیم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نماز انسان را از فساد و فحشا باز می دارد.

وی با اشاره به اینکه قبولی اعمال در آخرت به قبولی نماز بستگی دارد، افزود: اعزام امام جماعت به مدارس از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه است.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد اقامه نماز جماعت در مدارس را نشان از همکاری متقابل سازمان تبلیغات اسلامی آموزش وپرورش عنوان کرد و گفت: آراستگی مساجد و ایجاد یک محیط شاد معنوی در مساجد نقش مؤثری در ترغیب جوانان ونوجوانان جهت شرکت در نماز جماعت دارد.

وی به اعزام مبلغان به مدارس اشاره و عنوان کرد: حضور مبلغان در مدارس نقش بسزایی در تقویت باورهای دینی جوانان و تحکیم اعتقادات آنان دارد.

حجت الاسلام منصوری در ادامه به برگزاری گفتمان های دینی اشاره کرد و بیان داشت: این گفتمان ها با موضوع دین و زندگی، حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی و بصیرت افزایی و مصون سازی نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در راستای تبیین سبک زندگی اسلامی باید از خودمان شروع کنیم، ادامه داد: دین اسلام نیز بر همین موضوع تأکید دارد.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد عنوان داشت: در راستای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی باید از خودمان شروع کنیم یعنی با عمل کردن و برخوردمان مشوق مردم باشیم و برای دیگران الگو قرار گیریم.

وی بیان داشت: حضور مبلغان در مدارس می تواند در تربیت دینی نسل نو و نهادینه سازی بایسته های لازم در عمل به سبک زندگی اسلامی نقش آفرین است و هر کدام از دانش آموزان می توانند یک مبلغ برای خانواده های خود باشند./9451/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما