شناسهٔ خبر: 29389546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارتقاء خدمات آموزشی در ناحیه ۴ آموزش و پرورش شیراز نیازمند اعتبار است

R41382/P1377/S6,61/CT11

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه ناحیه چهار آموزش و پرورش شیراز در منطقه‌ای کمتربرخوردار واقع شده است، گفت: ارتقاء خدمات آموزشی در این ناحیه نیازمند اعتبار و نگاه ویژه مسئولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سیروس پاک‌فطرت امروز در دیدار با رئیس ناحیه چهار آموزش و پرورش شیراز  با تبریک انتصابشان اظهار داشت: با توجه به لزوم  ایجاد زیرساخت‌های آموزشی در این ناحیه، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز آماده همکاری و حمایت از  آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: یکی از کمبودهای موجود در ناحیه چهار آموزش و پرورش نبود استخر بود که با مشارکت سرمایه‌گذاران این مشکل نیز رفع شده و در حال حاضر یک استخر افتتاح شده و ساخت دو استخر دیگر نیز در دست اقدام است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، افزود: معتقدیم برای فراهم کردن زیرساخت‌ها و همچنین ارتقاء آموزش در شهر شیراز نیازمند یک تعامل و همدلی مناسب بین مدیرکل آموزش و پرورش فارس و شهردار شیراز هستیم و امیدواریم این مهم نیز اتفاق افتد.

پاک‌فطرت همچنین به بحث و بررسی مسائل و مشکلات موجود در ناحیه چهار آموزش و پرورش پرداخت و گفت: بدون شک با یک برنامه‌ریزی کارشناسی شده می‌توان بخش زیادی از مشکلات را برطرف کرد تا دانش‌آموزان در این منطقه بتوانند از ظرفیت‌های موجود بیشترین بهره  را ببرند.

در این دیدار شهردار منطقه هفت شیراز نیز اظهار داشت: توجه به فراهم کردن زیرساخت‌ها و مشارکت خیرین در توسعه مراکز آموزشی جزء برنامه‌های این منطقه بوده و این همکاری بیش از پیش ادامه می‌یابد.

مسعودی افزود: یکی از بزرگترین فرهنگسراها و بوستان‌های شیراز در این منطقه است که می‌تواند یک ظرفیت مناسب و خوبی برای استفاده دانش‌آموزان باشد.

وی تصریح کرد: یکی از معضلات موجود در مراکز آموزشی منطقه هفت تحصیل دانش‌آموزان افاغنه در کنار دانش‌آموزان ایرانی است که امیدواریم تفکیک این دانش‌آموزان و مدارس آنان مورد توجه قرار گیرد.

شهردار منطقه هفت تصریح کرد: ساماندهی املاکی که کاربری آموزشی دارند نیز از موضوع‌هایی است که درخواست داریم آموزش و پرورش به آن بپردازد.

در این دیدار الله‌یار رضایی رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار آموزش و پرورش شیراز نیز با قدردانی از همراهی‌های شورا و شهرداری اظهار داشت: در این ناحیه نیازمند ساخت مدارس جدید هستیم و معتقدیم باید با یک عدالت آموزشی خدمات مناسبی به دانش‌آموزانی که در این ناحیه مشغول به تحصیل بوده و بسیاری از آنان نیز کم بضاعت هستند ارائه داد.

وی افزود: در برخی زیرساخت‌ها از جمله ورزش نیز در ناحیه چهار آموزش و پرورش نیازمند نگاه ویژه مسئولان شهری هستیم که امیدواریم برطرف شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار آموزش و پرورش شیراز گفت: درخواست ما از شهرداری و شورا ایجاد یک تعامل دوجانبه است تا بتوانیم با همدلی مسائل و مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما