شناسهٔ خبر: 29389222 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در دیداری تدارکاتی؛

تیم ملی فوتبال ایران از سد ترینیداد و توباگو گذشت

تهران-ایرنا- تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه شب و در دیداری تدارکاتی مقابل ترینیداد و توباگو، با یک گل از سد این تیم گذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ در این دیدار که در ورزشگاه «آزادی» برگزار شد تیم ملی فوتبال کشورمان در یک بازی کم برخورد میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.
«کریم انصاری فرد» مهاجم تیم ناتینگهام فارست تنها گل تیم ملی کشورمان را در دقیقه 50 درون دروازه حریف جای داد و برتری این تیم را رقم زد.
انصاری فرد در این دیدار یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد. او این پنالتی را که در دقیقه 30 به سود تیم ملی کشورمان اعلام شده بود به دستان دروازه بان حریف زد و در این صحنه ناکام ماند.
نیمه نخست بازی در کنترل ملی پوشان کشورمان بود اما خطراتی که آنان بر روی دروازه حریف طراحی کردند آن چنان هم خطرناک نبود به جز خطای پنالتی اتفاق خاصی بر روی دروازه دو تیم رخ نداد.
در نیمه دوم بازیکنان تیم ملی کشورمان که از امکان میزبانی بهره مند بودند در دقیقه 50 بالاخره به گل رسیدند.
در این دقیقه انصاری فرد که در عمق خط دفاعی حریف حرکت می کرد توپ را در عرض به گردش در آورد و با شوتی زمینی دروازه حریف را باز کرد.
در ادامه، بازیکنان تیم ترینیداد برای دقایقی همانند دقایق پایانی نیمه نخست بازی را در دست گرفتند و حملاتی را بر روی دروازه تیم ملی کشورمان طراحی کردند که البته این تلاش ها برای آنان نتیجه ای در بر نداشت.
«کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کرد و به بازیکنان بیشتری میدان داد اما در نتیجه دیدار تغییری حاصل نشد و ایران با یک گل از سد ترینیداد گذشت.

* ترکیب تیم ملی ایران:
سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، وحید امیری، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد.

* ترکیب تیم ملی ترینیداد وتوباگو:
فیلیپ ماروین، آلوین جونز،شلدون باتئو،دنیل سایرس، کیلیم هایلند ،آتائولا گوئررا، جوئوین جونز، لستر پلتیر، تریستون هودگ، ناتان لوئیسر و لستون پائول.
ترینیداد و توباگو سابقه یک بار حضور در جام جهانی را دارد که مربوط به سال 2006 می شود. این تیم با انگلیس، سوئد و پاراگوئه در گروه B همگروه بود که با تحمل 2 شکست مقابل تیم ملی انگلیس، پاراگوئه و کسب تساوی صفر بر صفر مقابل سوئد، قعرنشین گروه و در نهایت حذف شد.
همچنین این تیم سابقه 15 بار حضور در مسابقات کونکاکاف (کنفدراسیون اتحادیه فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی و کارائیب) را در کارنامه دارد که تنها افتخارشان کسب مقام نایب قهرمانی سال 1973 است.
تیم های ملی ایران و ترینیداد و توباگو پیش از این 8 ژوئن 2014 در مسابقه دوستانه به مصاف هم رفتند که یوزهای ایرانی با گل های احسان حاج صفی و رضا قوچان نژاد پیروز شدند.
این سومین دیدار تداکارتی ایران پس از شرکت در رقابت های جام جهانی است ملی پوشان کشورمان در دیدار نخست با ازبکستان و دیدار دوم با تیم ملی بولیوی دیدار کردند.
ورزشی**9144**1597

نظر شما