شناسهٔ خبر: 29385693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

راموس: لوورن؟ پاسخ کسی که می‌خواهد نامش در خبرها باشد را نمی‌دهم؛ اگر برنابئو کسی را هو می‌کند یعنی انتظار بیشتری از او دارد

مهدی آزادی

سرخیو می‌‌گوید فوتبال دوستان از بازی امشب کرواسی-اسپانیا لذت خواهند برد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید از بازی دشوار کشورش با کرواسی می‌گوید. 

لاروخا پس از شروعی فوق العاده، در خانه به انگلیس باخت تا حالا برای قطعی کردن صعودش به فینال لیگ ملت‌های اروپا، نیاز به پیروزی در کرواسی داشته باشد. تیم انریکه امشب در خانه نایب قهرمان جهان به میدان خواهد رفت. 

به گزارش مارکا، راموس درباره این بازی و حواشی اخیر گفت:

جوردی آلبا؟ نیازی نیست در گذشته کنکاش کنید. او یکی از بهترین دفاع چپ‌های دنیا است. داشتنش اینجا در تیم ملی مایه خوشحالی است چون او دوست فوق العاده‌ای است و با سطحی که دارد، می‌تواند چیزهای زیادی به ما ببخشد.

انتقادات و هو شدن از سوی هواداران؟ هیچ وقت نگفتم انتقاد از من غیرمنصفانه است. اگر برنابئو کسی را هو می‌کند یعنی فکر می‌کند می‌توانید عملکرد بسیار بهتری داشته باشید. هو شدن اسطوره‌های زیادی را به چشم دیدم. اگر در طول 14 سال، فقط یک روز هو شوم، باید بی نهایت قدردان باشم. نه وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، هیجان زده می‌شوم نه حالا انتقادات قرار است باعث سقوط من شود. انتقادات برای کسانی است که تجربه بیشتری دارند و آنها را شخصی قلمداد نمی‌کنم.

حرف‌های لوورن و رسانه‌های انگلیسی؟ بارها به این سوال پاسخ داده‌ام. نمی‌دانم این حرف‌ها از روی ناامیدی و درماندگی زده شده یا دلایل دیگری داشته است. جواب لوورن یا هر فرد دیگری که می‌خواهد سه روزنامه بفروشد و در خبرها باشد را نمی‌دهم. اجازه دهید هر کسی حرفش را در زمین بزند.

کرواسی؟ با تیمی بزرگ در اتمسفری منحصر به فرد رو به رو می‌شویم. تلاش می‌کنیم مثل بازی رفت کارمان را به درستی انجام دهیم و به هدفمان برسیم. کرواسی تیمی کلاس جهانی است که بازیکنان فوق العاده‌ای دارد اما بالاتر از آن مثل یک تیم کار می‌کند. فوتبال دوستان از این بازی لذت خواهند برد.

نظر شما