شناسهٔ خبر: 29384545 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بارسلونا پروسه دائمی کردن فروش آلکاسر و پائولینیو را کلید زده است

مهدی آزادی

پاکو در آلمان می‌ماند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بارسلونا قصد دارد هر چه زودتر پرونده فروش دائم پاکو آلکاسر به بروسیا دورتموند را ببندد.

به گزارش موندو دپورتیوو، الکاسر که این هفته‌ها در دورتموند خوش می‌درخشد و بار دیگر به تیم ملی اسپانیا هم دعوت می‌شود، به طور قرضی از بارسلونا در جمع زردپوشان توپ می‌زند. او هم اکنون بازیکن بارسلونا است و تا سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد اما در قرارداد انتقال قرضی‌اش به دورتموند بند گزینه خریدی دائمی گنجانده شده که زردها قصد دارند بی درنگ آن را فعال کنند. بندی به ارزش 23.5 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش. بارسا حق وتو را در اختیار دارد و سهمی از فروش آلکاسر به تیم سوم هم به جیب می‌زند.

بارسلونا در حال بررسی گزینه قطعی کردن فروش آلکاسر به دورتموند، پیش از موعد مقرر است تا مجبور نباشد تا ژوئن 2019 منتظر بماند. بارسا مایل است پول حاصل از فروش را زودتر از موعد دریافت کند اگرچه ممکن است قرضی بودن انتقال آلکاسر تا پایان فصل همچنان سر جایش باشد. انتقال دائم آلکاسر به دورتموند چیزی است که رسانه‌های آلمانی آن را قطعی می‌دانند. منابع اسپانیایی نیز این را تایید کردند که هم آلکاسر هم دورتموند برای دائمی شدن انتقال، ابراز علاقه کرده‌اند.

همزمان گوانگژو اورگرانده چین نیز اخیرا به اطلاع بارسلونا رسانده که به زودی بند خرید دائم پائولینیو به ارزش 50 میلیون یورو را فعال خواهد کرد. باشگاه نیز این را تایید و اعلام کرده قراردادهای لازم در حال تنظیم هستند. بارسا همواره روی اجباری بودن بند خرید پائولینیو برای گوانگژو تاکید می‌کرد و رسانه‌ای نشدن این قضیه را منوط به توافقات میان دو باشگاه دانسته بود.

نظر شما