شناسهٔ خبر: 29382533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی:

روحیه ایثار و شهادت منشاء قدرت نرم‌افزاری نظام است

حجت الاسلام جلیلی گفت: پایه و اساس قدرت نرم‌افزاری نظام اسلامی ایران؛ داشتن روحیه ایثار، فداکاری، شهادت طلبی و از خودگذشتگی جوانان انقلابی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ «حجت الاسلام جلیل جلیلی» امروز در نشست هماهنگی کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی در تبریز اظهار داشت: ۲۱۹ هزار شهید در راه انقلاب و نظام تقدیم کرده ایم که اغلب آنها در بازه سنی 15 تا 25 سال بوده اند.

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی افزود: این امر نشان می‌دهد که جوانان ما هرگز در مقابل آمریکا هرگز کوتاه نیامده و نخواهند آمد و همانگونه که شهدا به وظایف خود عمل کردند ما نیز باید به وظیفه خود که همانا حفظ و نشر تفکر و اندیشه های شهداء هست عمل کنیم. 

جلیلی با بیان این‌که اگر دین به خطر بیافتد حتی خون امام معصوم هم باید در راه حفظ آن داده شود، گفت: شاید از نظر قدرت سخت افزاری به اندازه آمریکا نباشیم، ولی آنچه که باعث ترس و وحشت آمریکا و سایر دشمنان نظام می شود داشتن قدرت نرم افزاری است.

وی افزود: پایه و اساس این قدرت؛ داشتن روحیه ایثار، فداکاری، شهادت طلبی و از خودگذشتگی میان جوانان انقلاب است و امیدوارم با حفظ این روحیه در مقابل شهدا از جان و مال خود گذشتند شرمنده نباشیم. 

گفتنی است، در ادامه این جلسه هر یک از حاضران نظرات خود را نسبت به مراحل مختلف اجرایی کنگره بیان کرده و تقسیم کار جهت عملیاتی شدن مصوبات این جلسه صورت گرفت. این کنگره قرار است بهمن ماه سالجاری به میزبانی دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شود.

نظر شما