شناسهٔ خبر: 29382435 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اقتدار و هيمنه آمريکا در دنيا رو به زوال است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - قزوين – ايرنا – فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اقتدار و هيمنه آمريکا در دنيا رو به زوال است و خيلي زود از تصور، نابودي محض و اتمام اين قدرت شيطاني فرا خواهد رسيد.

به گزارش ايرنا، سردار سرلشگر محمد علي جعفري روز پنجشنبه در اجلاسيه نهايي کنگره ملي سه هزار شهيد استان قزوين افزود: امروز سکان دار انقلاب اسلامي نيز بر اين موضوع تاکيد کرده اند و تمامي کساني که از نعمت ايمان، معنويت و اسلام ناب برخوردار هستند آن را درک مي کنند.
وي با بيان اينکه آمريکاي امروز به مراتب ضعيف تر از چهار دهه قبل است، خاطرنشان کرد: آمريکاي چهار دهه قبل نتوانست هيچ غلطي بکند چه رسد به آمريکاي امروز که رو به زوال است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: تاريخ 40 ساله انقلاب اسلامي پر از شکست هاي پي در پي آمريکا در برابر عزم ملي ايران و پيروزي خون شهيدان بر نظام سلطه است که مي توان به نمونه هايي آن از قبيل حمله طبس، جنگ هشت ساله تحميلي، ايجاد ناامني هاي مختلف در کشور، فتنه 88 ، تحريم هاي هسته اي، پياده کردن نقشه جديد براي توسعه رژيم صهينويستي و جنگ افروزي در سوريه و عراق اشاره کرد.
سردار جعفري افزود: امروزه خود کارشناسان و مقامات غربي و آمريکايي به شکست در برابر ايران اشاره کرده اند به عنوان مثال يکي از کارشناسان و تحليگران سياسي گفته بود آمريکا سه بر صفر از ايران درانتخابات اخير عراق شکست خورد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اين شکست هاي پي در پي نشان دهنده سابقه درخشان چهل ساله انقلاب اسلامي و رشادت ها و جانفشاني هاي مبارزان و مجاهدان انقلاب اسلامي است که امروزه مقامات آمريکايي و کارشناس هاي غربي نيز به آنها اذعان دارند.
وي ادامه داد: بسياري از اين مقامات دفاعي و نظامي اعلام مي کنند که ما در مقابل سرعت تحولات منطقه و تهديدات دچار سردرگمي و آشفتگي شده ايم و قطعا تهران نه با تهديد و نه با تحريم هاي اقتصادي منفعل نمي شود.
سردار جعفري گفت: اين مقامات خارجي اذعان مي کنند احتمال دارد فشارها و تهديدهاي ديگر قبلي ما برخلاف انتظارات نتيجه عکس دهد، ضمن آنکه ما اوضاع آشفته اي در داخل آمريکا داريم.
فرمانده کل سپاه پاسداران يادآور شد: اينها مجموعه اظهارات و مقامات غربي و آمريکايي است و چگونه است که برخي در داخل هنوز ابهام داشته و از مذاکره و کوتاه آمدن در برابر غرب و آمريکا صحبت مي کنند؟
وي ادامه داد: دليل اين گونه اظهارات به گفته مقام معظم رهبري درک نکردن و نشنيدن پيام شهيدان است که اگر گوش شنوايي داشتيم ديگر گرايش به شرق و غرب ، کفر والحاد وجود نداشت و ضعف هاي کشور برطرف مي شد.
سردار جعفري با طرح اين پرسش که اين مبارزه و جهاد تا کي بايد ادامه يابد؟،افزود: به فرموده امام راحل به يقين آمريکا، صهيونيست جهاني و ديگر ايادي به ظاهر مسلمان آنها مرزي جز عدول از همه هويت ها، ارزش هاي معنوي و الهي هاي براي ما نمي شناسند و ما چه بخواهيم و چه نخواهيم صهيونيست ها در تعقيب ما خواهند بود تا شرافت ديني و الهي ما را لکه مال کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: آمريکا رژيمي است که براساس نظام سرمايه داري، تبعيض نژادي و خوي استبکاري شکل گرفته و تا زماني که اين روحيه و صفات در آنها وجود داشته باشد دشمني ما با آنها ادامه خواهد داشت.
6101*3013
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما