شناسهٔ خبر: 29366704 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مودریچ: جام جهانی به لحاظ روانی به شدت خسته‌ام کرد اما حالا احساس می‌کنم در فرم بهتری هستم

مهدی آزادی

لوکیتا که اخیرا از سوی وب سایت گل هم به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شد، خودش را مهیای مصاف حساس با اسپانیا می‌کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید می‌گوید با گذشت چند ماه از جام جهانی، به فرم ایده آل نزدیک‌تر شده است.

مودریچ که در 33 سالگی به یکی از ستون‌های سفیدپوشان و تیم ملی کشورش تبدیل شده، سالی رویایی را پشت سر می‌گذارد و پس از کسب عنوان بهترین بازیکن اروپا و دنیا احتمالا خودش را مهیای فتح توپ طلا می‌کند. مودریچ هم اکنون در اردوی تیم ملی کرواسی است و خودش را برای دیدار مقابل اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا آماده می‌کند. 

به گزارش مارکا، لوکیتا می‌گوید:

پس از جام جهانی طبیعی است که شما نمی‌توانید همان ریتم سابق را داشته باشید چون جام جهانی در یک بازه زمانی کوتاه مدت، فشار زیادی به شما وارد می‌کند و نهایتا وقتی فصل جدید شروع می‌شود تاوانش را می‌پردازید. در روسیه همه چیز بی نقص بود. همه ما در سطحی فوق العاده بازی می‌کردیم. به همین خاطر بازگشت به آن سطح و حفظ آن پس از تورنمنت چه به لحاظ فردی چه تیمی کار سختی است. کرواسی هنوز هم می‌تواند کارهای بیشتری انجام بدهد اما برای این کار اول باید اسپانیا را ببریم. سپس یکشنبه در لندن میهمان انگلیس هستیم. فاصله بسیار کمی بین دو بازی است اما تلاشمان را خواهیم کرد.

شخصا حالا در فرم بهتری هستم و این را حس می‌کنم. به لحاظ روانی، جام جهانی به شدت مرا خسته کرد. یک ماه پس از حضور در فینال جام جهانی دوباره در رده باشگاهی بازی می‌کردم در حالی که پیش فصلی نداشتم. به این نیاز داشتم و حالا به لحاظ بدنی و روانی در فرم بهتری هستم. همه چیز بهتر پیش می‌رود و این را حس می‌کنم. مقابل سلتا به سطحی که در این مقطع از فصل می‌خواهید داشته باشید، نزدیک‌تر از همیشه بودم.

رئال مادرید هم در فرم بهتری است. تیم را در وضعیت خوبی می‌بینم. رفته رفته بهتر می‌شویم. امیدوارم بتوانیم چهارمین قهرمانی متوالی در اروپا را کسب کنیم و همچنین قهرمان لالیگا شویم. گرچه برای این حرف‌ها زود است و فعلا روی اسپانیا تمرکز کرده‌ایم.

نظر شما