شناسهٔ خبر: 29353622 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

محمد انصاري: بابت قصورم عذر مي‌خواهم

مدافع پرسپوليس بعد از اتفاق تلخ ديدار فينال ليگ قهرمانان آسيا که منجر به مصدوميت پارگي رباط شد، اکنون تمرينات اختصاصي را آغاز کرده تا بتواند به ميادين بازگردد.

صاحب‌خبر -

محمد انصاري، مدافع پرتلاش و ارزشمند سرخپوشان در دقايق پاياني ديدار فينال ليگ قهرمانان با مصدوميت مواجه شد و بعد از انجام آزمايشات و عکسبرداري مشخص شد که رباط و مينيسک اين بازيکن دچار پارگي شده و بايد تحت عمل جراحي قرار گيرد.


انصاري که جزو بااخلاق‌ترين بازيکنان فوتبال ايران محسوب مي‌شود با قبول اين سرنوشت، اکنون تلاش خود را براي بازگشتي موفق به جمع هم‌تيمي‌هايش آغاز کرده و از هواداران اين تيم نيز بابت ابراز احساسات و آرزوهاي خوب براي بازگشتش تشکر کرد.


انصاري در اينباره گفته: بي شک همراهي و حمايت هاي بي منت شما بزرگواران،باعث شد تا با همه فراز و فرودها و تنگناهاي پيش آمده براي تيم، بتوانيم تا لحظات آخر ليگ قهرمانان آسيا، اميد قهرماني را در دل ايران سرافراز شعله ور نگه داريم.


ضمن تشکر از همه خوبيها و مهرباني‌هايتان، بابت قصور هاي احتمالي عذر مي خواهم .اميدوارم با دعاي شما و حمايت هاي تان بتوانم هرچه زودتر عصاي خود را براي بالا بردن پرچم افتخار کشور عزيزمان در ميادين بين المللي و شادي دل شما کنار بگذارم... برادر کوچکتان محمد انصاري بنا بر اعلام کادرپزشکي پرسپوليس سه هفته ديگر تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت و فصل را براي طي کردن دوران نقاهت و مداوا دنبال مي‌کند.

نظر شما