شناسهٔ خبر: 29350455 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نمایندگان ایران؛۳پیروزی و۲شکست در۵وزن دوم

رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان با ۳ پیروزی و ۲ شکست برای نمایندگان کشورمان دنبال شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در بخارست، محسن‌نژاد در ۶۰ کیلوگرم، اسدی در ۶۷ کیلوگرم، ارسلان در ۷۲ کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در ۸۲ کیلوگرم و حیدری در ۹۷ کیلوگرم برابر رقبای خود به روی تشک رفتند که حاصل آن ۳ پیروزی و ۲ شکست بود.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم برابر هلاری ماگیسالو از استونی ۸ بر صفر پیروز شد.
وی در دومین رقابت و در مرحله یک چهارم نهایی باید با رضوان آرنات از رومانی مبارزه کند.
در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم نقابل کوزوب از اوکراین با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست خورد.
اسدی برای قرار گرفتن در گروه بازنده‌ها و رسیدن به مدال برنز باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد،در غیر این صورت حذف خواهد شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم علی ارسلان در رقابت نخست خود مقابل راماز زوئیدزه از گرجستان با نتیجه سنگین ۱۲ بر ۴ شکست خورد. ارسلان برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد،در غیر این صورت حذف خواهد شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند، مهدی ابراهیمی در مسابقه نخست مقابل داوید لوسونزی از مجارستان با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری رسید. وی در دومین رقابت و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برهان آکبوداک از ترکیه می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست، مقابل مجیا کاستلو از هندوراس با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حیدری در دومین مبارزه مقابل یوتا نارا از ژاپن کشتی می‌گیرد.

در جریان رقابت‌های مقدماتی ۵ وزن نخست نیز میثم دلخانی در وزن ۶۳ و علی‌اکبر یوسفی در ۱۳۰ کیلوگرم امشب برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می‌روند.
رضاخدری در ۵۵ ، چوبچیان در ۷۷ و مهدی فلاح در ۸۷ کیلوگرم نیز حذف شدند

نظر شما