شناسهٔ خبر: 29348179 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آمادگي مقاومت فلسطين در برابر تداوم حملات اسرائيل + ويدئو

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - سخنگوي جنبش جهاد اسلامي فلسطين با اشاره به تشديد حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به مناطق مسکوني باريکه غزه، تاکيد کرد، مقاومت اسلامي آمادگي کامل را براي مقابله با تهديدهاي رژيم صهيونيستي دارد.
به گزارش شنبه پارس‌تودي؛ «داود شهاب» سخنگوي جنبش جهاد اسلامي فلسطين تصريح کرد، گروه‌هاي مقاومت از طريق اتاق عمليات مشترک با حملات رژيم صهيونيستي مقابله مي‌کنند.
رژيم صهيونيستي از شامگاه يکشنبه حملات گسترده‌اي را به غيرنظاميان در باريکه غزه آغاز کرده است.
گردان‌هاي القسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) هم اعلام کرد، در صورت تداوم تجاوز رژيم اشغالگر به باريکه غزه، يک ميليون صهيونيست بايد منتظر موشک‌هاي مقاومت باشند.
وزارت بهداشت فلسطين در باريکه غزه در بيانيه‌اي اعلام کرد، تاکنون 6 فلسطيني از روز گذشته (دوشنبه) در حملات تجاوزکارانه رژيم صهيونيستي به شهادت رسيدند.
مقاومت فلسطين در پاسخ به ادامه جنايات و حملات اشغالگران صهيونيست به باريکه غزه، نزديک به 500 موشک و راکت به شهرک‌هاي صهيونيست‌نشين مجاور اين باريکه شليک کرده است که طي آن دو صهيونيست به هلاکت رسيدند و ده‌ها نفر زخمي شدند.
در همين حال؛ تيپ‌‌هاي «ناصر صلاح الدين» شاخه نظامي کميته‌هاي مقاومت فلسطين، مسئوليت عمليات «کمين پرچم» در شرق خان يونس را برعهده گرفت.
تيپ‌هاي «ناصر صلاح الدين» روز سه‌شنبه در بيانيه‌اي اعلام کرد، در عمليات «کمين پرچم» در شرق خان‌يونس که در 17 فوريه 2018 به اجرا درآمد يک افسر صهيونيستي به هلاکت رسيد و 6 نظامي زخمي شدند.
تحليلگران پيش‌تر اين عمليات را شجاعانه و بي‌نظير خواندند. تعدادي از نظاميان صهيونيست براي برچيدن پرچم فلسطين که جوانان مبارز فلسطيني آن را در نوار مرزي باريکه غزه با سرزمين‌هاي اشغالي 1948 درچارچوب تظاهرات «حق بازگشت» برافراشته بودند به اين منطقه يورش بردند و در کمين مبارزان تيپ‌هاي «ناصر صلاح الدين» گرفتار شدند.118/120
کليدواژه فلسطين اسرائيل غزه

نظر شما