شناسهٔ خبر: 29347948 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرلشکر باقری شهادت جانباز نورخدا موسوی را تسلیت گفت

خرم آباد - ایرنا - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت جانباز سرافراز سید نورخدا موسوی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا در پی شهادت جانباز سرافراز سید نورخدا موسوی مرزبان نیروی انتظامی که 10 سال قبل توسط گروهک تروریستی ریگی مجروح و این مدت را در کما بسر می برد، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: شهادت جانباز سرافراز سیدنورخدا موسوی، مرزبان غیور و سلحشور نیروی انتظامی بار دیگر نشان داد پرچم ایثار و شهادت در جغرافیای ایران عزیز همچنان برافراشته و روح حماسه و فداکاری در کالبد جامعه ایمانی و انقلابی، جاری و ضامن اقتدار و امنیت ملی و پیش روندگی انقلاب اسلامی است.
این پیام می افزاید: سید جانباز شهید، تربیت یافته مکتبی بود که آوازه آن امروز لرزه بر اندام دشمنان قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جای جای عالم به ویژه تروریست های تکفیری و گروهک های ضد انقلاب و وابسته به شبکه پلید سلطه و صهیونیسم انداخته است و هر روز بر شعاع درخشش عظمت و تاثیر آن بر حیات بشریت و آینده جهان افزوده می شود.
در ادامه پیام آمده است:در این هنگامه شورانگیز و شعور آفرین، یاد و نام او که با زندگی آسمانی خود در زمین، شهید زنده و آیه عزت و همت نیروی انتظامی و دیگر مجاهدان و مرزداران میهن اسلامی به شمار می رفت را گرامی می داریم و برابر صبر و حماسه همسر گرانقدر وی که پرستار و همراه شایسته جانباز شهید بود، سرتعظیم فرود می آوریم.
در پایان این پیام سرلشکر باقری نوشته است: اینجانب شهادت جانباز والامقام و به عرش پیوسته را به خانواده معظم و صبور وی، مردم انقلابی، ولایتمدار و شهیدپرور استان لرستان، آحاد نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و سرزمین اسلامی به ویژه فرماندهان و رزمندگان شجاع ناجا، تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه و برای بیت شریف و یادگاران آن عزیز اجر و پاداش صابرین مسئلت می کنم.
سید نورخدا موسوی در تاریخ شانزدهم آبانماه و در شب رحلت پیامبر (ص) بعد از 10 سال که در کما به سر می برد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
7274/6060

نظر شما