شناسهٔ خبر: 29338772 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دومينوي اضمحلال آمريکا شروع شده است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - قزوين – ايرنا – رييس سازمان بسيج مستضعين گفت: بايد باور کنيم دومينوي اضمحلال آمريکا آغاز شده است و آينده جهان متعلق به اين کشور نخواهد بود.

به گزارش ايرنا، سردار سرتيپ غلامحسين غيب پرور روز سه شنبه در سومين روز از کنگره سه هزار شهيد استان قزوين افزود: امروز به يمن بيداري مردم مطنقه و بلاد اسلامي آمريکايي ها دايما شکست مي خوردند و بايد باور ما شود که دومينوي اضمحلال آمريکا آغاز شده است.
وي گفت: آينده جهان متعلق به آمريکا نيست بلکه متعلق به مسلمانان، اسلام و کساني است که سالهاي سال در مکتب رسول گرامي اسلام تلمذ کرده اند و به عنوان امت محمد (ص) امروز به دفاع از انقلاب پرداخته و مي پردازند.
اين مسئول نظامي ادامه داد: سلام خدا بر مردم يمن که چهار سال و اندي مقابل آمريکايي ها ايستاده اند و آمريکايي ها انسان هاي حقير و پست را در حجاز به کار گرفته اند تا آنها را شکست دهند.
وي گفت: رژيم آل سعود هيچ تفاوتي با رژيم صهيونيستي نمي کند و هر دو اهرم هاي آمريکا در منطقه هستند.
رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه اي مردم عزيز شهيدان مي خواهند قدر انقلاب را بيشتر بدانيم افزود: دشمنان با حصر اقتصادي به دنبال تضعيف حيثيت و آبروي ما هستند اما هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهند يافت.
وي گفت: همه دلخور هستيم که چرا بايد يک کشور ثروتمند دچار آسيب هاي گراني و مشکلات اقتصادي شود که بخشي از آن به توطئه هاي آمريکا و بخشي به مديريت ها باز مي گردد.
غيب پرور افزود: جدا از همه اين مشکلات که بايد اصلاح شوند اما دشمنان اسلام در راس آن آمريکا کور خوانده اند که ما غمگين و سست شده و اهل معامله دين با دنياي کثيف آنها شويم.
اين مسئول نظامي اضافه کرد: مردم انقلابي ايران اسلامي در راهپيمايي 13 آبان ماه جواب آمريکا را بيشتر از سال هاي گذشته دادند و تمامي استان 40 تا 50 درصد افزايش حضور داشتند.
سردار غيب پرور با بيان اينکه قزوين با تقديم سه هزار شهيد دين خود را به انقلاب ادا کردند، ادامه داد: شهدا رمز بقاي انقاب اسلامي هستند و ثابت کردند در اين دوران نيز مي توان حسيني بود.
وي گفت: انقلاب اسلامي با همه عظمتي که دارد يک مينياتور از عاشوراي محرم سال 61 است و شهدا بسيار عالي و خوب در مکتب سيد الشهدا شاگردي کردند.
اين مسئول افزود: اگر شهيدان انقلاب اسلامي در عاشوراي سال 61 حضور داشتند آيا آن حادثه دلخراش که تا قيام قيامت دلهاي آزادگان جهان را داغدار کرده است اتفاق مي افتاد؟
وي گفت: از بين شهيدان انقلاب اسلامي کساني هستند که حتي يکبار امام بزرگوار را ملاقات نکردند اما حماسه هاي بزرگي را خلق کردند و زاويه زاويه زندگي آنها ترجيع بند محبت به امام بود.
اين سردار با گراميداشت ياد شهيد رجايي افزود: آن شهيد گرانقدر در کمال ساده زيستي، بي هياهو، بي تکلف و اهل مناجات شب و دلداده علما بود و اي کاش مسئولان در مجالس شهدا بي تکلف و بي هياهو بودن همچون اين شهيد بزرگوار را مطرح کنند.
غيب پرور اضافه کرد: نه تنها شهيد رجايي بلکه ساير شهداي انقلاب نيز چنين بودند و بايد از شهيد ابوترابي سلاله پاک خداوند که اسارت را به اسارت درآورد و در کوه استواري بر قله ايستاد ياد کرد.
جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در امور بسيج افزود: اين شهداي برجسته قزويني تنها متعلق به قزويني ها نيستند و به همه ايران اسلامي و همه امت اسلام تعلق دارند و خوشا به سعادت مردم مومن قزوين که چنين تربيت شدگاني داشته اند.
*** شهيدان، شناسنامه و سجل هويت ملت قهرمان ايران هستند
وي گفت: شهيدان، شناسنامه و سجل هويت ملت قهرمان ايران هستند و دنيا بايد ايران را با شهداي آن بشناسد.
اين مسئول اضافه کرد: شهيدان ما کساني بودند که براي جيفه و مطاع دنيا حرکت نکردند و به شهادت رسيدند تا اسلام باقي بماند.
وي گفت: فرزندان غيور قزوين در تمامي عمليات جنگ تحميلي از محرم، بدر، خيبر، فاو، کربلاي چهار، پنج، هشت و سراسر جبهه هاي غرب حضور داشتند و اي کاش زمين به زبان مي آمد و حديث رشادت فرزندان ايران را بيان مي کرد.
اين مسئول ادامه داد: فرزندان ما براي اعتلاي اسلام بدون هيچ ادعايي قيام کردند و کمترين توقعي نداشتند.
سردار غيب پرور افزود: اي کاش گوش شنوايي داشتيم تا از خود شهيدان مي شنيديم که بهاي خون آنها فقط و فقط ماندن در خط انقلاب اسلامي است و شهدا چيز ديگري از ما نمي خواهند.
اين مسئول گفت: دشمنان پيام انقلاب را تحمل نکردند و مي خواهند سراغي از شهيدان نگرفته و اثري از قرآن و اسلام نباشد و تنها اسلام آل سعود خبيث و اسلام آمريکايي مطرح باشد.
6101
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما