شناسهٔ خبر: 29324627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

بارسلونا 3_4 رئال بتیس؛ جادوی بتیس در کاتالونیا!

میلاد تقوایی / بخش خبر ورزش 11

اختصاصی | در یک بازی فوق العاده جذاب رئال بتیس در نیوکمپ دست به یک کار بزرگ زد.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - در ادامه بازی های هفته دوازدهم لالیگا اسپانیا رئال بتیس در نیوکمپ به مصاف بارسلونا رفت. ترکیب ابتدایی دو تیم به این شرح بود:

 

بارسلونا

تراشتگن، سرجی روبرتو، پیکه، لنگلت، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، آرتور ملو، مالکوم، مسی و سوارز


رئال بتیس

پائو لوپز، سیدنی، ماندی، بارترا، تیو، ویلیام، گواردادو، جونیور، خواکین، لورن و لو سلسو

 

ارنستو والورده پیش از آغاز این دیدار به شاگردانش هشدار داده بود که رئال بتیس تیمی کاملا خطرناک است و باید این بازی را کاملا جدی بگیرند تنها 19 دقیقه از بازی گذشته بود که جونیور فریپو گل اول بازی را به ثمر رساند. شاگردان کیکه ستین روی ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر می شدند و مثلث هجومی بارسلونا با رهبری مسی نیز موفق به باز کردن قفل دروازه لوپز نمی شدند تا اینکه خواکین در دقیقه 34 گل دوم بازی را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود بتیس خاتمه یابد.

 

بتیس-بارسلونا
بتیس-بارسلونا

 

در نیمه دوم بارسا با حضور ویدال و مونیر بهتر بازی می کرد و موفق شد در دقیقه 68  از روی نقطه پنالتی با ضربه مسی به گل اول خود برسد. اما این بتیس بود بر خلاف جریان بازی توسط لوسلسو در دقیقه 71 به گل سوم بازی رسید. حملات میزبان در این دقایق بیشتر شد و در دقیقه 80   آرتورو ویدال فاصله را کم تر کرد تا بازی با نتیجه 3-2 دنبال شود. اما این بازی پر حادثه با اخراج راکیتیچ در دقیقه 82 به اوج جذابیت رسید ولی این پایان کار نبود و سرخیو کانالس در دقیقه 84 نیوکمپ را با به ثمر رساندن گل چهارم تیمش ساکت کرد. گل دوم مسی و سوم بارسا در دقیقه 94 نیز نتوانست جلوی شکست بلوگرانا ها را بگیرد تا بتیس در کمال ناباوری 4-3  این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما