شناسهٔ خبر: 29305391 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

بارسلونا 3 - 4 بتيس؛ درخشش بي فايده لئو مسي!

بارسلونا در ديدار پرگل و جذاب در خانه 3-4 مغلوب بتيس شد.

صاحب‌خبر -

در شبي که ليونل مسي بعد از هفته ها دوري به دليل مصدوميت دوباره در ترکيب قرار گرفت و موفق به ثبت دبل هم شد، بارسا از منظر دفاعي بسيار ضعيف عمل کرده و با نتيجه 2-4 در نوکمپ مقابل بتيس شکست خورد.

 

بارسا بازي را هجومي آغاز کرده و مي توانست در همان دقيقه 2 به گل اول برسد اما همکاري مالکوم و مسي و ضربه ستاره آرژانتيني راهي به دروازه نيافت.

 

 

اولين فرصت تيم مهمان در دقيقه 6 بازي ايجاد شد اما ضربه خوآکين روي ارسال لوسلسو از بالاي دروازه تراشتگن به بيرون رفت.

 

اما گرچه توپ و ميدان در اختيار بارسلونا بود، اما بتيس در دقيقه 19 به گل اول رسيد. روي يک ضدحمله سريع و با پاس گوادرادو، جونيور فيرپو از سمت چپ صاحب فرصت شده و بعد از نفوذ به محوطه جريمه با يک ضربه زميني گل اول بتيس را به ثمر رساند.

 

 

در دقيقه 25 بارسا صاحب بهترين فرصت براي جبران گل دريافتي شد اما ضربه سر ديدني کلمنت لانگله روي ارسال مسي با عکس العمل فوق العاده لوپز همراه شد.

 

اما بتيس در دقيقه 33 با يک ضدحمله سريع ديگر دروازه بارسا را تهديد کرد و با ناهماهنگي مدافعان اين تيم و ارسال تيو، اين بار خواکين از وسط محوطه با يک ضربه زميني دروازه تراشتگن را باز کرد.

 

 

بر خلاف انتظار باز هم بتيس بود روي دروازه بارسلونا حمله مي کرد اما در دقيقه 40 لرون با اختلاف کمي از بالاي دروازه به بيرون رفت و نيمه نخست با برتري 0-2 بتيس به پايان رسيد.

 

اولين فرصت نيمه دوم هم براي بتيس ايجاد شد اما تراشتگن واکنش خوبي روي ارسال تيو و ضربه خواکين نشان داد. در دقيقه 56 و روي همکاري مسي و سوارز بارسلونا صاحب موقعيت گل شد اما ضربه مهاجم اروگوئه اي راهي به دروازه رئال بتيس نيافت.

 

 

حملات بارسا ادامه يافت و در دقيقه 66 اين تيم با متوقف شدن يوردي آلبا صاحب يک ضربه پنالتي شد که ليونل مسي با يک ضربه دقيق به گوشه دروازه موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

 

اما در دقيقه 71 بتيس در محوطه صاحب موقعيت شد و لوسلسو با يک ضربه محکم و البته بهره گيري از اشتباه عجيب تراشتگن  توانست گل سوم را نيز به ثمر برساند.

 

بارسا دوباره سراپا حمله شد و در دقيقه 79 و روي پاس مسي، ارسال مونير و ضربه ويدال در مقابل دروازه خالي موفق شد به گل دوم دست يابد.

 

در دقيقه 81 ايوان راکيتيچ با دريافت کارت زرد دوم از زمين اخراج شده و در دقيقه 84 بتيس به گل چهارم رسيد. جونيور پشت سر سرخي روبرتو صاحب فرصت شد و ارسال او با ضربه کانالس و گل چهارم بتيس همراه گشت.

 

در دقيقه 93 ليونل مسي روي پاس سوارز به راحتي دروازه بتيس را باز کرد اما ديگر فرصتي براي جبران نبود و بارسا 3-4 مغلوب بتيس شد.

نظر شما