شناسهٔ خبر: 29323213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دلخانی به نیمه نهایی رسید/4 نماینده ایران در انتظار حضور حریفان به فینال

رقابت های 5 وزن نخست کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در شهر بخارست رومانی در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های اوزان 55 ،63، 77، 87 و130 کیلوگرم کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان در شهر بخارست رومانی آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن 55کیلوگرم رضا خدری در دور نخست به مصاف بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و برای ادامه کار و کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریفش به دیدار فینال باشد.

در وزن 63کیلوگرم، میثم دلخانی در دور اول مقابل ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم رامیز ممدوف از جمهوری آذربایجان را با نتیجه 5 بر 4 شکست داد و به نیمه نهایی رسید.وی در این مرحله به مصاف کاتساکی اندو از ژاپن می رود.

در وزن 77 کیلوگرم سیدمحمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول،در دور دوم مقابل ساجان از هند در حالیکه با نتیجه 6 بر صفر پیش بود در نهایت با نتیجه 14 بر 6 شکست خورد و از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند تا در صورت فینالیست شدن حریفش برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست به مصاف اینوت کاراس از رومانی رفت و با نتیجه 13 بر 4 به برتری رسید اما در دوم مقابل قاضی خلیل‌اف از روسیه با نتیجه 5 بر 3 مغلوی شد و در صورت فینالیست شدن فرنگی کار روس،فلاح می تواند در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

در وزن 130 کیلوگرم علی‌اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمانان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از گرجستان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و در صورت رسیدن نماینده گرجستان به دیدار نهایی یوسفی می تواند برای کسب مدال برنز به کار خود در گروه شانس مجدد ادامه دهد.

تمامی کشتی گیرانی که نمایندگان کشورمان مقابل آن ها مغلوب شده اند در دیدار نیمه نهایی حضور دارند.

رقابت های نیمه نهایی پنج وزن نخست از ساعت 19:30 امشب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:برنامه رقابت های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان اعلام شد

انتهای پیام/

4 فرنگی کار ایران از رسیدن به نیمه نهایی رقابت های امید های جهان بازماندند

نظر شما