شناسهٔ خبر: 29319153 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز رستاخیز رئال مادرید با تغییر سرمربی

تهران- ایرنا- «یولن لوپتگی» سرمربی بداقبال و سابق رئال مادرید پس از شکست در ال کلاسیکو اخراج شد و جای خود را به «سانتیاگو سولاری» داد و حالا نتایج کهکشانی ها در چهار بازی اخیر، حاکی از نمایش پر رنگ علائم حیاتی مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در نمایشگر لالیگا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز دوشنبه نوشت: کهکشانی ها 2 هفته پیش و بدنبال شکست سنگین پنج بر یک مقابل بارسلونا در شب تلخ نیوکمپ، تقریبا به مرز ویرانی رسیده بودند، اما رستاخیز رئال به محض انتصاب «سانتیاگو سولاری» به سمت سرمربی این تیم، آغاز شد.
نتایج ناامید کننده سفیدپوشان پس از چند هفته ابتدایی فصل، مبین این حقیقت تلخ بود که بازیکنانی که تنها پنج ماه پیش لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده بودند، عملکردی بسیار ضعیف داشته و رو به زوال هستند.
اما ورود مرد آرژانتینی، روحیه تیم را افزایش داد و به چهار پیروزی متوالی شامل یک برد دلچسب خارج از خانه مقابل سلتا ویگو منجر شد.
این در حالی است که در چند بازی گذشته، «سرخیو راموس» و «کریم بنزما» وظیفه فراهم کردن پاس گل را برای هم تیمی هایشان بر عهده گرفته و نقش اصلی را در به ثمر رسیدن چندین گل حیاتی برای تیم تحت هدایت سولاری ایفا کرده اند.
به عبارت دیگر، سولاری با حضورش اعتماد از دست رفته بازیکنانی همچون بنزما، «لوکا مودریچ» و «تونی کروس» را باز گرداند و در عین حال به بازیکنان جوان تیمش یعنی «آلوارو اودریازولا»، «سرخیو رگیلون» و «لوکاس واسکز» فرصت بازی و شکوفایی داده است.
مرد فرانسوی رئال به همراه هم تیمی کرواتش در بازی که مهره های کلیدی همچون «کاسمیرو»، رگیلون، «ناچو فرناندز» و «گرت بیل» به دلیل مصدومیت حضور نداشتند؛ بهترین عملکرد فصل خود را تا اینجای کار به نمایش گذاشت.
و حالا در آستانه تعطیلات بازی های ملی، رئالِ سولاری با چهاز امتیاز اختلاف نسبت به آبی اناری های که شب گذشته مقابل رئال بتیس فلج شده و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شدند، در رده ششم جدول رده بندی لالیگا جای گرفته و امیدوارتر از همیشه در انتظار روزهای خوش بسر می برند.
ورزشی**3991**1584

نظر شما