شناسهٔ خبر: 29314405 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در پي کشتار نظاميان صهيونيست در خان يونس؛

گروه‌هاي مقاومت فلسطين به رژيم صهيونيستي هشدار دادند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- گروه‌هاي فلسطيني ضمن اعلام بسيج عمومي، شهرک‌هاي صهيونيست نشين اطراف نوار غزه را موشک باران کردند که يک افسر به هلاکت رسيد و يک نفر ديگر زخمي شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، گروه‌هاي مقاومت فلسطين هشدار دادند به حمله اخير رژيم صهيونيستي در شرق خان يونس که به شهادت و زخمي شدن شماري از فلسطينيان انجاميد پاسخ خواهند داد.
به گزارش شبکه تلويزيوني العالم، عمليات نظامي رژيم صهيونيستي و حملات هوايي اين رژيم در جنوب نوار غزه به شهادت هفت فلسطيني از جمله نور برکه يکي از فرماندهان گردان‌هاي عزالدين قسام شاخه نظامي حماس و زخمي شدن هفت نفر ديگر منجر شد. ارتش رژيم صهيونيستي به کشته شدن يکي از افسران خود و زخمي شدن يک نفر ديگر اذعان کرد.
گروه‌هاي فلسطيني ضمن اعلام بسيج عمومي، شهرک‌هاي صهيونيست نشين اطراف نوار غزه را موشک باران کردند. همزمان با تنش‌ها در نوار غزه، بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي هم سفر به فرانسه را نيمه کاره گذاشت و به سرزمين‌هاي اشغالي بازگشت.
گزارشگر شبکه با اشاره به عمليات امنيتي و حملات هوايي رژيم صهيونيستي به شرق خان يونس در نوار غزه و شهيد و زخمي شدن شماري از فلسطيني‌ها در اين حملات افزود: يک واحد از نيرو‌هاي ويژه رژيم صهيونيستي سوار بر يک دستگاه خودروي غيرنظامي وارد شرق خان يونس شد و نور برکه از فرماندهان گردان‌هاي عزالدين قسام شاخه نظامي حماس را ترور کرد. جنبش حماس با صدور بيانيه‌اي ضمن اعلام اين خبر افزود نيرو‌هاي مقاومت پس از شناسايي اين واحد ويژه، وارد عمل شدند و آن را تحت تعقيب قرار دادند که در نهايت به دخالت نيروي هوايي رژيم صهيونيستي منجر شد تا با تامين پوشش هوايي از اين واحد ويژه، زمينه را براي فرار آن از دست نيرو‌هاي مقاومت فلسطين فراهم کند. در اين درگيري‌ها و تعقيب و گريز‌ها چند فلسطيني به شهادت رسيدند.
فوزي برهوم سخنگوي جنبش حماس اعلام کرد نيرو‌هاي مقاومت با حمله بزدلانه و کينه توزانه صهيونيست‌ها مقابله کردند و اين امر نشان مي‌دهد نيرو‌هاي قهرمان مقاومت در عرصه حضور دارند و هشيار و بيدار هستند. نيرو‌هاي مقاومت براي همه واحد‌ها و نيرو‌هاي خود بسيج عمومي و آماده باش اعلام کردند و همه مناطق نوار غزه و ورودي‌هاي آن را تحت نظر گرفتند. دفتر رسانه‌اي جنبش جهاد اسلامي فلسطين عمليات واحد ويژه نيرو‌هاي رژيم صهيونيستي را خطرناک دانست و هشدار داد به اين حمله صهيونيست‌ها پاسخ خواهد داد. منابع فلسطيني اعلام کردند جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي حملات خود را ادامه دادند و گلوله‌هاي منور در آسمان غزه شليک کردند. در همين حال مقاومت فلسطين هم با موشک باران شهرک‌هاي صهيونيست نشين اطراف نوار غزه به اين حملات واکنش نشان داد که به صدا در آمدن آژير خطر در اين شهرک‌ها را به دنبال داشت و ارتش رژيم صهيونيستي از اهالي اين شهرک‌ها خواست در منازل خود و نزديک پناهگاه‌ها بمانند. مقامات رژيم صهيونيستي هم مسير برخي پرواز‌ها از فرودگاه بن گورين و به مقصد آنجا را تغيير دادند.
رسانه‌هاي رژيم اشغالگر اعلام کردند نخست وزير اين رژيم با نيمه کاره گذاشتن سفر خود به پاريس، به اسرائيل بازگشت و فورا به رايزني با مقامات امنيتي پرداخت.

نظر شما