شناسهٔ خبر: 29310714 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گروه‌های مقاومت فلسطین به رژيم صهيونيستي هشدار دادند

گروه‌های فلسطینی ضمن اعلام بسیج عمومی، شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را موشک باران کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، گروه‌های مقاومت فلسطین هشدار دادند به حمله اخیر رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس که به شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان انجامید پاسخ خواهند داد.
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، عملیات نظامی رژیم صهیونیستی و حملات هوایی این رژیم در جنوب نوار غزه به شهادت هفت فلسطینی از جمله نور برکه یکی از فرماندهان گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس و زخمی شدن هفت نفر دیگر منجر شد. ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یکی از افسران خود و زخمی شدن سه نفر دیگر اذعان کرد.
گروه‌های فلسطینی ضمن اعلام بسیج عمومی، شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را موشک باران کردند. همزمان با تنش‌ها در نوار غزه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم سفر به فرانسه را نیمه کاره گذاشت و به سرزمین‌های اشغالی بازگشت.
گزارشگر شبکه با اشاره به عملیات امنیتی و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس در نوار غزه و شهید و زخمی شدن شماری از فلسطینی‌ها در این حملات افزود: یک واحد از نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی سوار بر یک دستگاه خودروی غیرنظامی وارد شرق خان یونس شد و نور برکه از فرماندهان گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس را ترور کرد. جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر افزود نیرو‌های مقاومت پس از شناسایی این واحد ویژه، وارد عمل شدند و آن را تحت تعقیب قرار دادند که در نهایت به دخالت نیروی هوایی رژیم صهیونیستی منجر شد تا با تامین پوشش هوایی از این واحد ویژه، زمینه را برای فرار آن از دست نیرو‌های مقاومت فلسطین فراهم کند. در این درگیری‌ها و تعقیب و گریز‌ها چند فلسطینی به شهادت رسیدند.
mp4
<div id="video-display-embed-code_2827453" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2275273/2827453?width=400&height=300"></script></div>

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد نیرو‌های مقاومت با حمله بزدلانه و کینه توزانه صهیونیست‌ها مقابله کردند و این امر نشان می‌دهد نیرو‌های قهرمان مقاومت در عرصه حضور دارند و هشیار و بیدار هستند. نیرو‌های مقاومت برای همه واحد‌ها و نیرو‌های خود بسیج عمومی و آماده باش اعلام کردند و همه مناطق نوار غزه و ورودی‌های آن را تحت نظر گرفتند. دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات واحد ویژه نیرو‌های رژیم صهیونیستی را خطرناک دانست و هشدار داد به این حمله صهیونیست‌ها پاسخ خواهد داد. منابع فلسطینی اعلام کردند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات خود را ادامه دادند و گلوله‌های منور در آسمان غزه شلیک کردند. در همین حال مقاومت فلسطین هم با موشک باران شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه به این حملات واکنش نشان داد که به صدا در آمدن آژیر خطر در این شهرک‌ها را به دنبال داشت و ارتش رژیم صهیونیستی از اهالی این شهرک‌ها خواست در منازل خود و نزدیک پناهگاه‌ها بمانند. مقامات رژیم صهیونیستی هم مسیر برخی پرواز‌ها از فرودگاه بن گورین و به مقصد آنجا را تغییر دادند.
رسانه‌های رژیم اشغالگر اعلام کردند نخست وزیر این رژیم با نیمه کاره گذاشتن سفر خود به پاریس، به اسرائیل بازگشت و فورا به رایزنی با مقامات امنیتی پرداخت.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مبارزان خود را در نوار غزه به حال آماده باش درآورد.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، گردان‌های قدس با صدور بیانیه‌ای در واکنش به عملیات شب گذشته ارتش اسرائیل در نوار غزه، تاکید کرد مقاومت، ضامن دفاع از سرزمین و ملت فلسطین است.
این گردانها، درگیری‌ها در شرق خان یونس را نشانه وحدت و قدرت مقاومت در مقابله با دشمن دانست.
در این بیانیه آمده است: مبارزان با یگان تروریست و متجاوز دشمن با قدرت، وحدت و شجاعانه مقابله کردند و هماهنگی کامل بین خود را نشان دادند. گردان‌های قدس به حال آماده باش کامل درآمده است. ثبات میدانی بیانگر آمادگی و هوشیاری دائم مقاومت است و نشان می‌دهد همواره سلاح خود را در دست دارد. ادامه تهدیدات دشمن، مقاومت را به سوی وحدت، هماهنگی و آمادگی بیشتر سوق می‌دهد. اراده ملت فلسطین هم از این موضع حمایت می‌کند.
mp4
<div id="video-display-embed-code_2828164" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2275273/2828164?width=400&height=300"></script></div>
 
 
 

نظر شما