شناسهٔ خبر: 29307129 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

بوکا 2-2 ريور؛ تساوي در جهنم بومبونرا(عکس)

ديدار رفت تيم هاي بوکاجونيورز و ريورپلات در فينال رقابت هاي جام ليبرتادورس با تساوي 2-2 به پايان رسيد.

صاحب‌خبر -

در اين ديدار جذاب و تماشايي، تيم ميزبان با دو گل  از رقيب و دشمن قديمي پيش افتاد اما شاگردان مارسلو گاياردو هر دو بار کار را به تساوي کشيدند تا با نتيجه اي ايده آل، در انتظار ديدار برگشت باشند.

گل اول بازي در دقيقه 34 توسط آبيلا به ثمر رسيد. بعد از اينکه دروازه بان ريور ضربه اول او را برگرداند، آبيلا با يک ضربه غيرقابل مهار از زاويه اي نه چندان مساعد، کار را تمام کرد.

اما اين برتري حتي يک دقيقه هم دوام نداشت و ريورپلات، بلافاصله در شروع مجدد بازي، کار را به تساوي کشيد. بازيکنان ميهمان بعد از شروع بازي از ميانه زمين، با يک پاس عمقي، پراتو را صاحب توپ کردند و او هم با يک ضربه دقيق، توپ را به گوشه دروازه بوکا فرستاد.

بعد از اين گل بار ديگر بازيکنان ميزبان بر شدت حملات شان افزودند و در حالي که به نظر مي رسيد نيمه اول با همان دو گل به پايان خواهد رسيد، تيم بوکا در آخرين ثانيه هاي اين نيمه به گل دوم رسيد. روي يک ضربه آزاد بلند به محوطه جريمه ريور بود که بندتو با ضربه سر، کار را تمام کرد.

اين نتيجه هم تنها تا دقيقه 60 پايدار بود و ريورپلات بار ديگر توانست کار را به تساوي بکشد. اين بار روي يک ضربه آزاد، ايسکي‌ئردوس به اشتباه دروازه خودي را باز کرد و کار را به تساوي کشيد.

تلاش بازيکنان بوکا براي زدن گل هاي بعدي ثمري نداشت و بازي با تساوي 2-2 به پايان رسيد. بازي برگشت دو تيم، هفته آينده در ال مونومنتال، ورزشگاه اختصاصي ريورپلات، برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما