شناسهٔ خبر: 29299587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دروغ پراکنی یکی از پیج های ضد انقلاب و توضیحات رئیس دانشگاه یاسوج

یکی از کانال های ضدانقلاب در فضای مجازی با انتشار تصویری از راه ندادن دختران به سالن نمایش فینال بازی پرسپولیس در دانشگاه یاسوج خبر داد که رئیس دانشگاه این موضوع را تکذیب و توضیحات تکمیلی را ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ یکی از کانال های ضدانقلاب در فضای مجازی با انتشار تصویری از راه ندادن دختران به سالن نمایش فینال بازی پرسپولیس در دانشگاه یاسوج خبر داد که رئیس دانشگاه این موضوع را تکذیب و توضیحات تکمیلی را ارائه داد.

 

 

احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج در مصاحبه با صبج زاگرس در این خصوص گفت: باتوجه به حساسیت این مسابقه، سالن شهید چمران را برای آقایان و سالن دکتر عسکریان را برای بانوان در نظر گرفتیم که تمام امکانات برای مشاهده بازی در این دو سالن محیا بوده است که با استقبال خوب دانشجویان روبه رو بود.

 

 

وی افزود: هرچند به دلیل محدویت در سرعت اینترنت آماده سازی سالن ها اندکی به طول انجامید ولی این سالن ها مجزا بوده و هیچ مشکلی برای مشاهده بازی برای بانوان و آقایون وجود نداشته است، حتی پس از این مسابقه عده از دانشجویان با ارسال پیامک تشکر کردند که این موضوع حاکی ار رضایت آنان دارد.

 

 

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به فتنه گری کانال های ضد انقلاب در فضای مجازی گفت: مطمئن هستم دانشجویانی که امروز این مسابقه را در این دو سالن دبده اند با شنیدن این موضوع می خندند چرا که دروغ پردازی آنان آشکار است.

 

انتهای پیام/

نظر شما