شناسهٔ خبر: 29278749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| یادواره شهدای نمین برگزار شد

R41374/P1357/S6,49/CT11

با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان یادواره شهدای نمین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده امام جمعه نمین عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک امر بسیار مهم و حیاتی در جامعه است که باید در این زمینه آحاد جامعه همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: کشورمان به شهدایی افتخار می‌کند که بدون هیچ ترسی برای مقابله با دشمنان لحظه‌شماری کرده و دستاوردهای معنوی برجای گذاشته که نشان دهنده مسیر هدایت و معنویت در جامعه است و باید در این زمینه قدردان خون پاک شهدای معظمی بود که از جان و مال و فرزندان خود گذشته‌اند.

امام جمعه نمین بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام کم‌ترین کاری است که در مقابل شهدای والامقام انجام داده می‌شود ولی با توجه به خروجی‌هایی که دارد بسیار حائز اهمیت است و باید مسئولان در امر برگزاری مداوم این یادواره‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

یوسف‌زاده از آمریکا به عنوان منشا مشکلات جامعه بشری یاد کرد و تصریح کرد: این مهم در کشور ایران اسلامی به همه ثابت شده است که آمریکا نقش مداخله کننده سلطه‌گرایانه در مسائل کشورها را دارد و این مسئله نیازمند احیای بیداری اسلامی و قیام ملت ایران اسلامی در برابر خیانت‌ها و زورگویی‌های استبداد است.

وی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با ادامه راه و خون پاک شهدا هیچ گاه در برابر ظلم ساکت نمی‌نشینند و با سر دادن فریاد هیهات من الذله خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم‌های صهیونیستی نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ح

نظر شما