شناسهٔ خبر: 29272290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاراته قهرمانی جهان؛

کاپیتان ایران به مدال برنز رسید

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی کاراته ایران به مدال برنز رقابت های قهرمانی جهان در اسپانیا دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ بیست و چهارمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان از سه شنبه به میزبانی اسپانیا و در شهر مادرید آغاز شده است و تا فردا (یکشنبه) ادامه خواهد داشت.
در این پیکارها، هزار و 117 کاراته کا از 140 کشور حضور دارند. این مسابقات دارای بالاترین امتیاز رنکینگ جهانی کاراته برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است.
تیم ایران در 2 بخش کاتا و کومیته مردان و زنان در رقابت های فوق حضور یافته است.
امروز و در دیدار رده بندی وزن منهای 84 کیلوگرم «ذبیح الله پورشیب» در دیدار رده بندی به مصاف «دانیار یلداشف» از قزاقستان دارنده مدال نقره آسیا رفت و با ارائه مبارزه ای حساب شده به پیروزی سه بر صفر دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد.
این نخستین مدال کاروان کاراته ایران در آوردگاه جهانی 2018 است.
از ساعتی دیگر «بهمن عسکری» در وزن 75 کیلوگرم و «سجاد گنج زاده» در وزن به اضافه 84 برای کسب مدال طلا به ترتیب به مصاف حریفانی از ایتالیا و آلمان می روند.
عصر امروز نیز «سارا بهمنیار» و «هامون درفشی پور» برای کسب مدال برنز در کومیته انفرادی به میدان می روندو کومیته تیمی زنان ایران نیز در دیدار رده بندی با اسپانیا مصاف می دهد.
فردا (یکشنبه) کومیته تیمی مردان ایران که برای سومین دوره متوالی به فینال رسیده است با ترکیه روبرو می شود و کاتای تیمی مردان ایران نیز برای رسیدن به مدال برنز با تیم ترکیه رقابت می کند.
ورزشی**3783**2024

برچسب‌ها:

نظر شما