شناسهٔ خبر: 29246990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ناظران AFC ورزشگاه آزادی را تایید کردند

مسئولان و ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه آزادی را برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن تایید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران باید در چارچوب دیدار برگشت فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن برود و این درحالی است که سرخپوشان ایران در بازی رفت، با ۲ گل سرجینیو و لئو سیلوا شکست خوردند و حالا درصدد هستند تا با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادرفنی به پیروزی شیرین برسند و جام قهرمانی را کسب کنند.

پس از صعود سرخپوشان ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ایرادات جدی به ورزشگاه آزادی گرفت و خواستار ترمیم و بازسازی این استادیوم شد که با ورود وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و هزینه ۱۵ میلیارد تومانی مشکلات حل شد و مسئولان و ناظران AFC ورزشگاه آزادی را برای برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیما ژاپن تایید کردند.

گیت الکترونیکی بلیت فروشی - تونل ورود بازیکنان - میکسدزون ورزشگاه آزادی - سالن کنفرانس مطبوعاتی - اتاق داوران - جایگاه VVIP - جایگاه CIP - دیوار جایگاه‌های مختلف استادیوم آزادی - اتاق عکاسان و ... از جایگاه‌هایی بودند که ترمیم و بازسازی شدند و آماده شروع دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ هستند.

پاول لوزانوف، رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا از روند ترمیم ورزشگاه آزادی رضایت کامل دارند و باید دید آیا شاگردان برانکو ایوانکوویچ با یک کامبک (برگشت به بازی) می‌توانند از سد کاشیما بگذرند و جام قهرمانی را از علی پروین، اسطوره فوتبال ایران دریافت کنند یا خیر؟

دیدار این ۲ تیم، شنبه ۱۹ آبان از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود و اگر پرسپولیس به قهرمانی برسد، نخستین تیم ایرانی لقب می‌گیرد که در فرمت جدید رقابت‌های باشگاهی آسیا موفق شده به عنوان قهرمانی را کسب کند.

بیشتر بخوانید:بیرانوند: تماشاگران را راضی به خانه می‌فرستیم/ قول می‌دهم بازنده بازی ما نیستیم

ورود جمعیت خارج از ظرفیت و بدون بلیت به ورزشگاه آزادی ممنوع است

خواننده کنسرت فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

انتهای پیام/

رضایت نمایندگان AFC از ورزشگاه آزادی

نظر شما