شناسهٔ خبر: 29243183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیام تسلیت وزیر کشور به‌مناسبت شهادت سیدنورخدا موسوی

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در پیامی شهادت سیدنورخدا موسوی، شهید زنده کشور را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در پیام عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور به مناسبت شهادت شهید زنده وطن سید نور خدا موسوی، آمده است: الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ.

 

عروج عاشقانه شهید سرافراز دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران سید نورخدا موسوی که پس از تحمل یک دهه جراحات ناشی از زخم کین متجاوزان به حریم امنیت مردم به فیض عالی شهادت نائل آمد را به خانواده صبور و مقاوم آن شهید و همرزمانش در سنگرهای پاسداری از مرزهای کشور و عموم ملت ایران تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم.

 

همچنین در این پیام افزوده شده است: این شهید گواهی صادق بر عزم ایثارگران و جان برکفانی است که عاشقانه و مومنانه از خانه و کاشانه خود هجرت کرده و با حضور در مرزهای پرگوهر کیان اسلامی در برابر تروریست های مورد حمایت صهیونیسم جهانی و مرتجعین تکفیری منطقه به مجاهدت می پردازند و جان و مال خود را در راه خدا و آرامش و آسایش مردم اهدا می‌کنند.

 

شهید سید نورخدا موسوی، جانباز 100 درصد، که 10 سال پیش به عنوان فرمانده یگان تکاوری زاهدان بر اثر درگیری با گروهک تروریستی ریگی از ناحیه سر مجروح و به درجه جانبازی ۱۰۰درصدی رسیده بود و تاکنون در حالت کما به سر می برد.


شهید زنده موسوی، شهریورماه 1349 در استان لرستان متولد شد و در 17 اسفند 1387 در مقابله با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی گلوله‌ به پیشانی وی اصابت کرد و مجروح شد.

نظر شما