شناسهٔ خبر: 29175166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نمایشگاه «رسم پروانگی» در قزوین برپا می شود

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین به برگزاری نمایشگاه «رسم پروانگی» شهدای روحانی استان اشاره کرد و گفت:‌ به مناسبت برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین، نمایشگاه آثار و تصاویر ماندگار شهدای روحانی در معرض دید مردم شهید پرور قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در حاشیه برگزاری مراسم 13 آبان ودر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: 13آبان از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است و نباید آن را صرفا یک روز تلقی کرد، چرا که بواسطه حرکت ملت فهیم و بصیر ایران در این روز، پایه های اساسی انقلاب اسلامی بنا شده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد:  این روز در تاریخ معاصر ایران از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که روز تجلی دوباره آزادی و شجاعت ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت روحیه استکبارستیزی و دشمن شناسی در دانش آموزان و نسل جوان به عنوان یکی از ارزش های والای گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی با بزرگداشت روز ۱۳ آبان دست یافتنی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین بیان کرد: آمریکا و ایادی استکبار جهانی در منطقه در این سالها در تلاش بودند که انقلاب اسلامی را با انواع تهدیدها وتحریم ها ی ظالمانه ساقط و یا تضعیف کنند، ولی با وجود رهبری شجاع و آگاه و ملتی  بصیر ، هیچ گاه نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا نمایند.

حجت الاسلام مصطفایی به برگزاری نمایشگاه «رسم پروانگی» شهدای روحانی استان قزوین اشاره کرد و گفت:به مناسبت برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین، نمایشگاه آثار و تصاویر ماندگار شهدای روحانی در معرض دید مردم شهید پرور قرار می گیرد.

نظر شما