شناسهٔ خبر: 29170801 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

روایت تصویر:

نهضت اربعینی در راهپیمایی استکبار ستیز 13 آبان مازندران نمایان شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء ـ 76).

 

 راهپیمایی 13 آبان دانش‌آموزان شمال کشور در حالی شروع شد که بسیاری از آنان شور حسینی راهپیمایی اربعین را برای همراهان خود به ارمغان آورند و این شور حسینی را با شعور استکبارستیزی خود گره زند.

راهپیمایی 13 آبان مرکز استان مازندران راس ساعت موعود با حضور پرشور مردمی آغاز شد که صدای مرگ بر آمریکای آنان استخوان‌های استکبار را با لرزه بر اندام عنکبوتیشان شکانده که هر روز به ورطه نابودی کشیده می‌شود.

جوانان انقلابی استان مازندران راهی را که گذشتگان ولایت‌مدار دیار علویان در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر در حال ادامه دادن هستند چرا که درک کردند در این راه، استوارتر از گذشته باید با حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار دهند.

 مسیر راهپیمایی مرکز مازندران دو مسیر است که شماره یک ویژه دانش‌آموزان دختر از میدان شهید قاسمی تا امامزاده یحیی(ع) محل تجمع امامزاده یحیی(ع) و مسیر شماره دو عمومی: خیابان ۱۸ دی میدان ساعت تا امامزاده یحیی(ع)  محل تجمع  امامزاده یحیی(ع)ساری ساعت ۹ صبح با سخنرانی سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

13 آبان امسال پرشورتر از سال‌های قبل است به این دلیل که 40 سالگی انقلاب اسلامی نیز مطرح است و جوانان مازندرانی دیار علویان همانند سایر مردم کشور به تمام دنیا نشان می‌دهند که هیچ مشکلی نمی‌تواند آنان را از این راه دور کند.

 13 آبان امسال خفت و خواری آمریکا به دستان دانش‌آموزان به اثبات رسید.

امسال باز هم مردم مرکز مازندران همزمان با مردم سراسر کشوری حماسه‌ای دیگر آفریدند به‌طوری‌که محوطه امام‌زاده یحیی ساری پر از مردمی است که از زن و مرد، پیر و جوان و کودک آمدند تا انزجار خود را نسبت به آمریکای جنایت‌کار اعلام کنند.

موضوع مورد توجه تفاوت شعارهای امسال با سال‌های قبل است و دانش‌آموزان با سردادن شعار مرگ بر آمریکای مردم فریب اعلام کردند با تمام قدرت می‌خواهند زیر چتر انقلاب باشند.

40 سال قبل مردم سرزمین با رهبری فقیه بزرگ و اسلام‌شناس بساط دیکتاتوری را برهم چیدند و همچنان نیز با قدرت ایستادند و تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا توطئه‌های استکبار را خنثی کنند.

حضور با شکوه مردم بابلسر در راهپیمایی 13 آبان

امروز یوم‌الله ۱۳ آبان‌ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقشار مختلف، مسئولان، بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان بابلسر حضور خود را برای شرکت در راهپیمایی و تجمع باشکوه روز «مبارزه با استکبار جهانی» از مقابل سپاه بابلسر به سمت میدان شهدای بیت المقدس برگزار کردند.

حضور پر شور و شعور مردم نکا در راهپیمایی 13 آبان

مردم همیشه در صحنه نکا بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان از مقابل ناحیه مقاومت بسیج (سپاه) تا مصلای نماز جمعه انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار اعلام داشتند.


تجمع یوم الله سیزدهم آبان در سوادکوه

مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از مسجد جامع تا گلزار شهدای زیراب در امامزاده عبدالحق زیراب انجام شد.

سید موسی حسین نژاد سخنران راهپیمایی 13 آبان در زیراب و سعید یزدانی فرماندار سوادکوه هم سخنران راهپیمایی روز 13 آبان در پل سفید بود.



نظر شما