شناسهٔ خبر: 28996162 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شهرداری ماهشهر: قادر به گرفتن هتل نیستیم/ لیگ یک چیزی کمتر از لیگ برتر ندارد

مدیرعامل تیم شهرداری ماهشهر می‌گوید اگر کمک شرکت‌های اسپانسر نباشد، تیمش قادر به گرفتن هتل هم نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم شهرداری ماهشهر تیمی بوده که در چند سال اخیر لیگ دسته یک معمولا عملکرد متوسط و بعضا ضعیفی داشته است. امسال شاگردان داوود مهابادی در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته یک در نیمه پایین جدول قرار دارند و حال و روز خوبی ندارند. ماهشهری‌ها با ۶ امتیاز و با یک برد و سه تساوی و چهار باخت، و چهار گل زده و نه گل خورده در جایگاه چهاردهم جدول جای دارند. شهرداری باز در هفته‌های اخیر عملکرد بهتری داشتند و در هفته گذشته موفق به کسب اولین پیروزی خود شدند.

داریوش گنجی‌پور، مدیرعامل تیم شهرداری ماهشهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیمش توضیح داد: در هفته‌های اول ما شرایط خوبی نداشتیم و نتوانستیم نتیجه خوبی را بگیریم. اما در حال حاضر ما در چهار بازی اخیر خود شکست نخوردیم و روند رو به رشدی را داریم سپری می‌کنیم و به آینده امیدوار هستیم. یکی از دلایل افول ما نسبت به سال پیش از دست دادن چند بازیکن کلیدی تیم بود. آن‌ها چند پیشنهاد خوب از لیگ برتر داشتند و مقداری وسوسه کننده بود و همین باعث شد تا چند بازیکن خوب را از دست بدهیم. جایگاه تیم ما در رتبه چهاردهم جدول نیست و در تلاشیم تا در نیم فصل چند بازیکن خوب را به خدمت بگیریم.

او در مورد مشکلات مالی باشگاه اظهار کرد:‌ هزینه‌هایی که تیم ما انجام می‌دهد در حد و اندازه تیم‌های لیگ یکی نیست. بقیه تیم‌های لیگ یک هزینه‌های خوبی انجام می‌دهند. شاید فقط خونه به خونه و قشقایی شیراز باشد که بودجه و هزینه‌هایشان مثل ما باشد. در لیگ یک اگر ما بخواهیم به شرایط ایده‌آل برسیم باید حدود ۸ میلیارد داشته باشیم. اما بودجه تیم ما حدود ۳.۵ میلیارد تومان است و اگر کمک شرکت‌های اسپانسر نباشد، ما حتی قادر به گرفتن هتل هم نیستیم. در ادامه مشکلات مالی تیم بدهی‌های سال قبل هم است و در کل شریط مالی در اوضاع خوبی قرار ندارد.

او ادامه داد:‌ ما مشکل زمین هم داریم. در ماهشهر ما فقط یک زمین داریم که در آن همه‌ی رده‌های سنی در آن تمرین می‌کنند و بعضی‌ مواقع باعث اختلال در تمرین بعضی‌ رده‌های سنی‌ می‌شود. اما قرار شده این مساله حل شود و یک‌سری وعده درباره این مساله به ما داده شده است.

گنجی پور در پایان درباره کیفیت برگزاری لیگ دسته یک گفت: سال‌های قبل شاهد برنامه‌ریزی بهتری در لیگ یک بودیم اما امسال یک مقدار بهم ریختگی و عدم برنامه‌ریزی درست باعث ناهماهنگی شده. دو تیم در اواسط لیگ از رقابت‌ها کنار گذاشته شدند و این مساله باعث اخلال در برگزاری بازی‌ها شد. این مساله باید از قبل هماهنگ می‌شد و ما نباید شاهد انصراف تیم‌ها در اواسط مسابقات باشیم. مساله دیگر داوری مسابقات است. داوری در لیگ یک کیفیت لازم را ندارد. لیگ یک از لیگ برتر چیزی کم ندارد. حداقل برای بازی‌های حساس و داربی‌های موجود در لیگ، داورهای خوب بگذارند تا شاهد قضاوت و بازی‌های خوب در لیگ یک باشیم.

انتهای پیام

نظر شما