شناسهٔ خبر: 28960847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ارایه خدمات تیم مردم‌یاری پزشکی در گرگان و اینچه‌برون

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور تیم مردم‌یاری پزشکی به مدت پنج روز در شهرستان نورآباد ممسنی از حضور این تیم پزشکی مردم‌یاری در گرگان و اینچه‌برون در ماه آبان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«شهنام بابلی» در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی خبرگزاری شبستان در مورد آخرین اقدامات پزشکی نیروی زمینی ارتش گفت: یک تیم مردم‌یاری پزشکی از روز شنبه ۲۸ مهرماه به مدت پنج روز در بخش بناب منیر شهرستان نورآباد ممسنی (جنوب غربی شیراز) با حضور یک تیم 75 نفره پزشکی به ارایه خدمات در این منطقه می پردازد.

 

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: این تیم پزشکی متشکل از 20 متخصص در انواع تخصص‌های زنان و زایمان، قلب و ریه، آزمایشگاه، ارتوپدی، دندانپزشکی و سایر تخصص های مورد نیاز در مناطق محروم است.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به ادامه درمان بیماران از این مناطق به بیمارستان ارتش در شیراز منتقل می شوند و ادامه درمان آنها نیز رایگان انجام می شود.

 

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در مورد برنامه های پیش روی مردم‌یاری پزشکی در نیروی زمینی گفت: تیم مردم‌یاری پزشکی در 28 آبان نیز در گرگان و مرز اینچه‌برون مستقر می شوند که البته هنوز آمار دقیقی از تعداد متخصصان و تیم پزشکی برای حضور در این منطقه نداریم.

 

«بابلی» تصریح کرد: برنامه های مربوط به مردم‌یاری پزشکی از ابتدای سال در مرکز بهداشت و درمان ارتش تدوین و مشخص می شود در چه زمان و چه تاریخی از سال در کدام مناطق محروم باید حضور پیدا کنیم./

 

 

نظر شما