شناسهٔ خبر: 28957429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

الگری: مقابل منچستریونایتد شایسته پیروزی بودیم؛ تیم شرایط بازی را به خوبی درک می‌کند

میلاد گودرزی

سرمربی یوونتوس معتقد است تیمش شایستگی کسب پیروزی مقابل منچستریونایتد را داشته و کاملاً با ذهنیتی صحیح بازی کرده است. اگرچه او نسبت به اشتباهات تیمش روی ضربات پایانی، همچنان گله‌مند است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- مکس الگری، سرمربی یوونتوس پس از پیروزی 1-0 تیمش در استادیوم اولدترافورد مقابل شاگردان ژوزه مورینیو در منچستریونایتد، در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

مقابل جنوا ما ابتدای هفته خیلی زود بازی را تمام شده فرض کردیم و به درستی مجازات شدیم. امشب بعد از اینکه توپ را از دست دادیم، فرصت کمی به حریف دادیم، ما باید در جریان دادن به توپ خیلی سریع تر عمل کنیم، وقتی استاتیک عمل کردیم، توپ هم جابجا نمی‌شد. در هر صورت، از عملکرد تیم راضی ام و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. روی توپ های هوایی خیلی از توپ ها را تصاحب کردیم، ساندرو خیلی ساده بازی کرد و در دفاع عالی بود. نیمه اول کنترل کامل جریان بازی را در اختیار داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. در هر صورت سازمان دهی تیم کاملا صحیح بود. 

الگری افزود:

ذاتا ما بدون مانژوکیچ می‌توانستیم امشب بازی کنیم، باید کسی داخل محوطه می رفت و مهم بود که بتوانیم توپ را روی زمین بیاوریم و اطراف نمانیا ماتیچ حملات را پایه ریزی کنیم. روی توپ های نهایی اشتباهات زیادی داشتیم و باید روی استفاده از موقعیت ها بهتر کار کنیم. 

آیا با در نظر گرفتن این نمایش، یوونتوس مدعی قهرمانی در اروپا است؟

تیم به طور مستمر در حال رشد و پیشرفت است. باید در بازی خوانی و درک بازی بهتر باشیم، امشب تیم نشان داد که درک خوبی از بازی دارد و می‌داند چه زمانی به حریفش هجوم ببرد. 

نظر شما