شناسهٔ خبر: 28957136 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آ اس رم 3-0 زسکامسکو؛ حال جالوروسی در اروپا خوب است

علیرضا نجاتی

در سومین هفته لیگ قهرمانان اروپا، رم توانست در خانه برابر تیم سرسخت زسکامسکو پیروز شود تا با پایان دور رفت مسابقات صدرنشین گروه شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در سومین هفته لیگ قهرمانان، رم با درخشش ادین ژکو برابر زسکامسکو روسیه به برتری رسید.

اطلاعات بازی

تاریخ بازی: سه شنبه، اول آبان 1397

مکان بازی: استادیوم المپیکو

تورنمنت: هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان

گلزنان: ادین ژکو (30 و 43) اوندر (51) برای رم

ترکیب تیم ها و آمار بازی

برای اطلاع از آمار دقیق مسابقه رم-زسکامسکو به صفحه اختصاصی طرفداری و اطلاع از نتایج سایر مسابقات امروز به قسمت نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

گزارش بازی

در دقیقه سوم مسابقه، اولسن به خوبی ضربه چالوف، بازیکن زسکامسکو را مهار کرد. سه دقیقه بعد اشتباه پومازون، دروازه بان زسکا باعث شد تا پلگرینی از فاصله دور فرصت گلزنی داشته باشد اما ضربه هافبک جوان جالوروسی وارد دروازه نشد. در دقیقه 23، پومازون به خوبی ضربه سر ده روسی که از طریق موقعیت کرنر به دست آمده بود را مهار کرد. دو دقیقه بعد جالوروسی صاحب فرصت بهتری شد اما شوت چنگیز در محوطه جریمه زسکا راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 30، گرگ ها به گل رسیدند. پس از یک دوی زیبای پلگرینی و الشعراوی، توپ در محوطه جریمه به ژکو رسید و مهاجم بوسنیایی با ضربه ای دروازه زسکامسکو را باز کرد. در دقیقه 39، ولاشیچ با ضربه ای از راه دور خطرساز شد اما اولسن واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه 43، گل دوم رم به ثمر رسید. فرار خوب چنگیز باعث ایجاد فضا شد و ژکو به خوبی پاس دقیق الشعراوی را به گل تبدیل کرد. نیمه اول با پیروزی 2-0 شاگردان دی فرانچسکو خاتمه یافت.لورنتزو پلگرینی- ادین ژکو- الساندرو فلورنتزی

چنگیز اوندر با شروع نیمه دوم بازی گلی زیبا به ثمر رساند. پس از این که ژکو نتوانست از سانتر انجام شده استفاده کند، اوندر در ریباند با شوتی خوب در محوطه جریمه دروازه زسکا را در دفیقه 51 فرو ریخت. در دقیقه 73 ژکو فرصت هت تریک داشت اما ضربه سر او در محوطه جریمه راهی به دروازه نداشت. در اواخر بازی، الشعراوی شوتی دیدنی به سوی دروازه زسکا زد که پومازون مهاری عالی انجام داد. در دقیقه 90 بازهم پومازون مهاری فوق العاده داشت و توانست ضربه مانولاس را به شکلی زیبا دفع کند. در نهایت رم توانست با کسب یک پیروزی آسان خانگی، با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید و تکمیل نبودن بازی های رو در رو، در صدر جدول قرار گیرد.

خلاصه بازی

 

 

نظر شما