شناسهٔ خبر: 28954319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آلدرویرلد: بازگشت به آژاکس در آینده؟ هرگز نگویید هرگز!

امیرعلی پژمان

آلدروریلد احتمال بازگشت به باشگاه سابقش را رد نکرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- توبی آلدرویرلد، مدافع بلژیکی و 29 ساله تاتنهام که کمتر از یک سال به پایان قرارداد کنونی اش با این باشگاه باقی مانده، اظهار داشت به بازگشت به آژاکس در آینده بی میل نیست.

آلدرویرلد که بازی اش را در آژاکس شروع کرد و حدود 200 بار برای این باشگاه به میدان رفته، سابقه کسب سه قهرمانی با این باشگاه در لیگ هلند را دارد. او در مصاحبه با De Telegraaf در خصوص احتمال بازگشت به آژاکس در آینده گفت:

هرگز نگویید هرگز! در این مقطع از دوران بازی ام به چنین چیزی فکر نکرده ام زیرا بر این باورم که طی سال های آتی می توانم در چنین سطحی به کارم ادامه دهم. البته اگر در مقطعی به آژاکس برگردم، کارم در آنجا را آسان فرض نمی کنم. نمی خواهم در حالی که 36 ساله ام و به سختی می توانم بدوم به آژاکس برگردم. در صورت بازگشت به آژاکس، می خواهم اثری از خود در عملکرد تیم به جا بگذارم نه فقط در رختکن.

آمستردام به کشورم بلژیک نزدیک است و رابطه من نیز با آژاکس خوب است زیرا هشت سال در این باشگاه بازی کردم. در طول دوران بازی ام در آژاکس، چندین قهرمانی و کسب سومین ستاره را تجربه کرده بودیم.

عکس تیمی آژاکس

گفتنی است در صورتی که تاتنهام بخواهد در انتهای فصل از بند موجود در قرارداد آلدرویرلد برای تمدید آن به مدت یک سال دیگر استفاده کند، بند فسخ 25 میلیون پوندی درج شده در آن نیز فعال خواهد شد. منچستریونایتد در تابستان به شدت به دنبال خرید این بازیکن بود اما نتوانست با تاتنهام بر سر مبلغ انتقال به توافق برسد؛ البته خود آلدرویرلد بعدها عنوان کرد هرگز قصد نداشته تاتنهام را در تابستان ترک کند.

نظر شما