شناسهٔ خبر: 28952201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد

طی مراسمی سید حسین پیغمبری به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در آئینی سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد منصوب شد.

سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در این آئین با اشاره به  اینکه بعد از ۲۳ سال به خانه اصلی خود بازگشته است گفت: امیدوارم با همکاری مجموعه کارکنان و با تعامل دستگاه‌های مرتبط بتوانم  انجام وظیفه کنم.

در این آیین از تلاش‌های عباسعلی دانا فر در دوره چهارساله حضورش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد قدردانی و پیغمبری به‌ عنوان مدیرکل جدید این کانون معرفی شد.

 محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این مراسم گفت: تقویت قوه تخیل سبب رشد فرهنگ و هنر می‌شود و کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

زمردیان افزود: فعالیت کانون‌ها در همه عرصه به‌عنوان سازمانی که مرجع تصمیم سازی در حوزه کودک و نوجوان است، باید ضمن ایفای نقش، این موضوع را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: دستیابی کانون به اهداف مورد نظر نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

زمردیان، توجه به مهارت‌های زندگی و اجتماعی را از جمله برنامه‌های مورد تأکید کانون در سال ۱۳۹۷ عنوان کرد و افزود: آسیب‌های اجتماعی از نپرداختن به مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی ناشی می‌شود و رفع این مشکل با کمک دستگاه‌های مرتبط ممکن است.

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه با تأکید بر ضرورت برقراری ارتباط مؤثر خانواده‌ها با این نهاد گفت: این تعامل باید همواره رو به رشد باشد.

انتهای پیام/ی

پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد شد

برچسب‌ها:

نظر شما