شناسهٔ خبر: 28950065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۵۰۰ کیلوگرم قهوه خارجی قاچاق در اصفهان کشف شد

R41346/P1494/S6,51/CT12

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله قهوه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال طی بازرسی از یک انبار دپوی کالا خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان  ، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سعید سلیمیان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه طرح‌های نظارتی خود از باربری‌ها و انبارهای دپوی کالا، موفق شدند انباری که در آن کالای خارجی قاچاق نگهداری می شد را شناسایی کنند.

وی افزود: پس از شناسایی انبار مذکور ماموران با هماهنگی مقام قضائی از محل بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک‌هزار و 500 کیلوگرم قهوه خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه 2 فرد متخلف شناسایی و همراه پرونده تشکیل شده به منظور اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه طرح‌های نظارتی و کنترلی بر روی انبارها و باربری‌ها توسط پلیس آگاهی استان با قوت و جدیت تداوم دارد، اظهار داشت: به انباردارها در این زمینه هشدار می‌دهیم که مراقب کالاهایی که تحویل می‌گیرند، باشند چرا که در صورت قاچاق بودن کالاها آنان نیز بایستی در برابر قانون پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

نظر شما