شناسهٔ خبر: 28942485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

آمریکا اعلام کرده توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را ندارد

نمایندگی مرکزی

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده ما فکر می‌کردیم بتوانیم صادرات نفت ایران را به صفر برسانیم، اما باید بگوییم که توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، غفار اسماعیلی شامگاه گذشته در آیین گشایش نمایشگاه الکامپ اراک، اظهار کرد: خمیرمایه حضور با ارزش و تاثیرگذار در صحنه ملی و فراملی، همدلی و  هماهنگی در جامعه است، خوشبختانه در استان مرکزی گلایه و شکایت بسیار کم به گوش می‌خورد که این امر ناشی از همدلی موجود در این استان است.

وی افزود: اکنون با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه مردم ایران اسلامی، کشور در شرایط ویژه ای قرار دارد که با اتحاد، مقاومت و حمایت از واحدهای داخلی و اقتصاد می‌توان این توطئه‌ها را نقش بر آب کرد.

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: اتفاقاتی از جمله حرکت‌ها و اقدامات ناشیانه ترامپ و وقایع اخیر در ترکیه، شرایط را به نفع ملت ایران رقم زد.

اسماعیلی بیان کرد: خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده ما فکر می‌کردیم بتوانیم صادرات نفت ایران را به صفر برسانیم، اما باید بگوییم که توانایی محدود کردن فروش نفت ایران را نداریم.

وی اظهار کرد: امروز همه باید از این تحریم‌ها استفاده کنیم و سیاست‌های کلی نظام و دولت کمک‌های لازم را انجام دهد تا بتوانیم در بعد اقتصادی گام‌های موثری برداریم.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در دوره اقتصادی فعلی با چالش‌های جدی مواجه است، و هر نمایشگاه تخصصی که به سرانجام می‌رسد، نور امیدی در عرصه اقتصادی استان است.

مهدی جهان‌میرزایی بیان کرد: امیدواریم با برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها بتوانیم امید را در عرصه اقتصاد زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 5 هزار متر مربع از تاریخ 30 مهر تا 4 آبان امسال با حضور بیش از 70 شرکت کننده برپاست و از ساعت 16 الی 21 آماده پذیرایی از علاقمندان است،  این نمایشگاه بزرگ‌ترین گردهمایی  فعالان آی‌سی‌تی در استان مرکزی است.

انتهای پیام

نظر شما