شناسهٔ خبر: 28938679 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

امری: حالا هدف ما رسیدن به تیم هایی همچون منچسترسیتی، چلسی و لیورپول است

عرفان خزایی

پس از پیروزی دیشب مقابل لسترسیتی، آرسنال در 10 بازی آخر خود 10 پیروزی را به ثبت رسانده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- با وجود فرم خوب آرسنال و پیروزی این تیم مقابل لسترسیتی، اونای امری بر این باور است که تیم او باید بر روی بازی های آینده تمرکز کند و آرامش خود را حفظ کند.

به نقل از وبسایت رسمی باشگاه آرسنال، اونای امری در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دیشب، در رابطه با شرایط تیم خود گفت:

ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و بازی های آینده را بسیار جدی در نظر بگیریم. پیروزی مقابل لسترسیتی برای ما بسیار مهم بود زیرا آن ها در فاصله نزدیکی از ما در جدول قرار داشتند ولی با این برد ما جایگاه خود را تثبیت کردیم. حالا هدف ما رسیدن و پشت سر گذاشتن تیم هایی همچون منچسترسیتی، چلسی و لیورپول است. ولی اکنون تمام تمرکز ما روی بازی هفته آینده در روز یک شنبه با کریستال پالاس و بازی این هفته ما در روز پنج شنبه در لیگ اروپا است.

اونای امری که از عملکرد تیم خود بخصوص در نیمه دوم رضایت داشت، به تمجید از حمایت طرفداران پرداخت. او در این رابطه توضیح داد:

 زمانی که ما درحال بردن بودیم و سعی می کردیم تا موقعیت سازی بکنیم، طرفداران ما با تشویق های خود تیم را رو به جلو هدایت می کردند. جو ورزشگاه بسیار عالی بود. اگرچه 30 دقیقه ابتدایی بازی برای ما مشکل ساز شد ولی در کل 90 دقیقه من باور دارم که تیم آرسنال مستحق این پیروزی بود.

گرانیت ژاکا در بازی شب گذشته مجبور شد تا در 30 دقیقه آخر بازی در پست دفاع چپ بازی کند. این اتفاق درحالی رخ داد که کولاشیناچ و مونرئال به همراه سوکراتیس از شرایط آمادگی برای بازی کردن برخوردار نبودند و تنها بازیکن تخصصی برای این پست، زک ملدی جوان بود.

اگرچه اونای امری در کنفرانس مطبوعاتی خود امیدوار به بازگشت بازیکنانش بود. وی در این رابطه توضیح داد:

دیروز، روز خیلی بدی از نظر مصدومیت برای ما بود. ما دو مصدوم در یک پست داشتیم. مونرئال و کولاشیناچ با مشکل جزئی با گروه به تمرین کردن پرداختند. در صبح بازی ما متوجه شدیم که این دو بازیکن آماده بازی کردن نیستند. اگرچه ژاکا 30 دقیقه پایانی را در سمت چپ دفاع ما بازی کرد ولی ما امیدواریم که مونرئال و کولاشیناچ آماده بازی کردن شوند زیرا این مسئله به بالانس تیم ما کمک خواهد کرد. ما شرایط این دو بازیکن را با دقت زیر نظر می گیریم. من احتمال می دهم که آن ها  به زودی آماده بازی کردن باشند ولی این امکان برای روز پنج شنبه وجود نخواهد داشت.

امری در ادامه صحبت های خود گفت:

سوکراتیس دیروز در حال تمرین کردن بود و احتمال دارد برای روز پنج شنبه آماده باشد. با وجود تعداد بازی های زیادی که ما باید در چند روز آینده انجام بدهیم، من به تمام بازیکنانم نیاز دارم و من این اجازه را به آن ها خواهم داد تا آمادگی کامل خود را بدست آورند. 

نظر شما