شناسهٔ خبر: 28933805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نیروی زمینی ارتش برگزار می‌کند؛

مسابقات ملی «طراحی صنعتی در شاخه نظامی»

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تقویت روز افزون قوای نظامی با بهره گیری از دانش بومی، مسابقات ملی «طراحی صنعتی در شاخه نظامی» را برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت روز افزون قوای نظامی با بهره‌گیری از دانش بومی و در راستای ارتقاء و بهینه‌سازی کردن ادوات و تجهیزات یگان‌های زیر مجموعه این نیرو اقدام به برگزاری سری مسابقات ملی «طراحی صنعتی در شاخه نظامی» کرده است.

گام نخست این مسابقات در مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا در حوزه رزم زمینی با هدف تعامل بیشتر میان صنایع دفاعی کشور و تجربه و تفکر طراحان صنعتی با بهره گیری از دانش بومی و توانمندی‌های داخلی و همچنین ارتقاء برخی از تجهیزات و ادوات نیرو زمینی برگزار می‌شود.

مسابقات ملی «طراحی صنعتی ایران در شاخه نظامی»

این مسابقه در سه بخش تانک، نفربر، بنز کشنده ۳۸۵۰ و آزاد (کانسپت) صورت می‌گیرد که بر اساس زمان بندی تعیین شده، ثبت نام اولیه و ارسال آثار ۲۵ مهر الی ۲۵ آذر و تقدیر از نفرات برتر و اهدای جوایز نیز در ۲۹ فروردین ۹۸ است.

جوایزی هم که برای برگزیدگان در نظر گرفته شده برای طرح منتخب مرحله ویژه شش میلیون تومان و برای نفرات اول تا سوم هر حوزه نیز به ترتیب سه میلیون، دو میلیون و یک میلیون تومان است.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به آدرس اینترنتی https://zarharanid.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما