شناسهٔ خبر: 28930940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان

اکبری در ثانیه پایانی از کسب مدال برنز بازماند

نماینده وزن 79 کیلوگرم کشورمان در 4 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در مجارستان با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال باز ماند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات فینال و رده‌بندی 4 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 19:30 امشب در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در دیدارهای رده‌بندی اوزان 79 و 92 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند که اکبری در وزن 79 کیلوگرم با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند.

اکبری در دیدار رده‌بندی نیز با نتیجه 8 بر 8 مغلوب علی شعبان‌اُف از بلاروس شد و از کسب مدال برنز بازماند. اکبری در ثانیه پایانی این کشتی شعبانوف را خاک کرد و داوران دو امتیاز دادند اما مربیان بلاروس درخواست بازبینی فیلم دادند که داوران معتقد بودند چند صدم ثانیه پس از پایان کشتی اکبری حریفش را خاک کرده و دو امتیاز او برگردانده شد تا بازنده مسابقه شود و اکبری در نهایت در رده پنجم قرار گرفت.

در وزن 79 کیلوگرم که 26 نفر حضور داشتند عزت الله اکبری در دور اول با نتیجه 10 بر 2 مقابل جانی بور، دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از فرانسه به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد سوسوکه تاکاتانی، دارنده مدال نقره جهان از ژاپن گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد. اکبری در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر 4 گریگور گیریگوریان از ارمنستان را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

اکبری دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۳ در بوداپست مجارستان روز گذشته نیز در نیمه نهایی و در حالیکه تا ثانیه‌های پایانی ۳ بر یک از جبرئیل حسن اف آذربایجانی پیش بود در خاک حریف نشست و در پایان با نتیجه۳ بر ۳ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

تا دقایقی دیگر علیرضا کریمی در دیدار رده‌بندی وزن 92 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت.

رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم و امیرحسین مقصودی در وزن 65 کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفانشان حذف شدند.

نظر شما