شناسهٔ خبر: 28930631 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تاکتیک‌های «مرد دیوانه» + فیلم

دونالد ترامپ توانسته چندین کلید واژه را برای معرفی شخصیت خود در میان افکار عمومی جای بیندازد که یکی از این کلید واژه ها «مرد دیوانه» است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛  دونالد ترامپ   توانسته است چندین کلید واژه را برای معرفی شخصیت خود به خوبی در میان افکار عمومی آمریکا و خارج از این کشور جای بیندازد. تندرو، گزافه گو، بیگانه هراس، خودشیفته ، اما از میان همه این عناوین، یکی از همه بیشتر در مورد وی و شخصیت و رفتار سیاست خارجی وی صدق کرده و برجسته است: غیر قابل پیش بینی. چیزی که به ظاهر برآمده از نظریه ای در دوران ریاست جمهوری ریچارد نیکسون است.

این تاکتیک به شکل ساده عبارت است از استفاده از تصمیمات و رفتارهای نوسانی و غیر قابل پیش بینی برای مختل و مغشوش کردن ذهن دشمنان و رقبا و غیر قابل پیش بینی کردن آنچه قرار است ایالات متحده در قدم بعدی صورت دهد. این نظریه بر آن است که این نوع از رفتار نوسانی و غیر قابل پیش بینی منجر به آن خواهد شد که دشمنان و رقبای ایالات متحده از ترس بدترین سناریوی ممکنی که می تواند رخ دهد، رفتاری محتاطانه و دور اندیشانه انجام دهند.

 

 

 

 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6707515/8832102?width=400&height=300"></script></div>

 

 

 

بیشتر بخوانید: وقتی ترامپ حکم برائت دربار سعودی را صادر می‌کند + فیلم

 

انتهای پیام/

نقش دیوانه بازی های ترامپ در ساسیت خارجی آمریکا + فیلم

نظر شما