شناسهٔ خبر: 28928202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۶ برابر شدن حجم تردد در جاده‌های استان کرمانشاه

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از ۶ برابر شدن حجم تردد در جاده‌های استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد حیدری فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح انتظامی- ترافیکی اربعین از ۲۸ مهر ماه شروع شده و تا ۱۴ آبان ادامه دارد، گفت : در این طرح جهت پیشگیری از حوادث ترافیکی از همه امکانات استفاده شده و به صورت محسوس ونامحسوس تیم‌های گشتی در سطح محور‌های مواصلاتی استان حضور دارند.

وی از همکاری با همه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی در سطح استان خبر داد و گفت : نواقص جاده‌ای نظیر نیاز به خط کشی، تامین روشنایی با همکاری راهداری انجام شده و ۳۰۰ تخته بنر هم برای راهنمایی زائرین در سطح محور‌های مواصلاتی استان برپا شده است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: حجم تردد نسبت به روز‌های عادی ۶ برابر شده و پیش بینی ما این است حجم سفر از دوم و سوم آبان ماه و در ایام نزدیک‌تر به اربعین بیشتر شود.

حیدری بیان کرد: محدودیت‌های تردد به منظور پیشگیری از حوادث ترافیکی در معبر‌های دو طرفه از ۲۸ مهر تا ۱۳ آبان برای انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور اسلام آباد غرب به سمت پل دختر و بالعکس و از اسلام آباد به سمت سرابله ایلام اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: رانندگان ناوگان عمومی همکاری لازم را با پلیس راه داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه کنند، زیرا اگر در مسیر‌های اعمال محدودیت شده، تردد کنند توسط پلیس عودت داده می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

محدودیت های ترافیکی در کرمانشاه آغاز شده است

 

نظر شما