شناسهٔ خبر: 28926451 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صبحانه آنلاین | لینک خبر

گزارش میزان از تالار شیشه‌ای؛

شاخص بورس ۱۵۶۹ واحد اُفت کرد

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات ۳۰ روز از مهر ماه با کاهش ۱۶۵۹ واحدی به پله ۱۸۷ هزار و ۷۷۸ واحدی صعود کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش صبحانه،شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات ۳۰ روز از مهر ماه با کاهش ۱۶۵۹ واحدی به پله ۱۸۷ هزار و ۷۷۸ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۲۴۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۱ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۲۹۷ ریال در بیش از ۲۱۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۴۸۴ واحد، شاخص بازار اول ۲۰۳۷ واحد، شاخص آزاد شناور ۲۴۷۴ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۳۷۱ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۶۲ واحد کاهش و شاخص بازار دوم ۶۱۱ واحد افزایش را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، سایپا، نفت و گاز پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت با روند نزولی و نماد داده گستر‌های وب با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۸ واحدی به پله ۲۰۱۲ واحدی صعود کرد.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۹۷۳ هزار و ۵۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۶ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۹۸۸ ریال در بیش از ۱۰۱ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، سهامی ذوب آهن اصفهان، نماد‌های بانک دی، ولید و صادرات ریشمک با روند منفی و نماد‌های داروسازی آوه سینا، پتروشیمی زاگرس با روند مثبت به کار خود پایان دادند./میزان

نظر شما