شناسهٔ خبر: 28924712 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی

کمپین تهیه لباس‌ گرم برای زلزله‌زدگان راه‌اندازی می شود

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما کمپین تهیه کاپشن نو و لباس گرم برای مناطق محروم و زلزله زده راه اندازی می شود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «محمدعلی کوزه گر» در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص جمع آوری کمک های مردمی در طرح لبخند مهر گفت: این کمپین با هدف جمع آوری نوشت افزار برای مناطق محروم آغاز به کار کرد و تاکنون یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک نقدی و هفت میلیارد و هشتصد میلیون تومان کمک غیرنقدی در قالب این طرح جمع آوری شده است.

 

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی خاطره نشان کرد: این کمپین تا 19 آبان فعالیت می نماید و تاکنون 150 میلیون تومان از این کمک ها تبدیل به نوشت افزار شده که شامل 50 هزار بسته لوازم التحریر می باشد که هر بسته حاوی 120 هزار تومان لوازم التحریر تولید داخل کشور است.

 

در ادامه این نشست، فرهاد اقطار، رییس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی گفت: طی ماه های آتی سامانه ارمغان برای ساماندهی کمک های مردمی راه اندازی خواهد شد که موسسات وابسته به بهزیستی ملزم به آن خواهند شد تا فعالیت های خود را در آن ثبت نمایند.

 

وی با بیان اینکه از این به بعد موسسات خیریه باید مجوز فعالیت تبلیغاتی از ما بگیرند، گفت: این امر می تواند به شفافیت در فعالیت های موسسات خیریه منجر شود.

 

 

نظر شما