شناسهٔ خبر: 28924295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تکواندوکاران راهی چین می‌شوند

یازده تکواندو در بخش مردان و بانوان ایران با هزینه شخصی در مسابقات انتخابی جایزه بزرگ به میزبانی چین شرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دومین دوره مسابقات گرنداسلم (جایزه بزرگ) انفرادی در چهار وزن المپیکی، ۱۸ تا ۲۵ آذر در شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود. برهمین اساس مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها چهارم تا ششم آبان برگزار خواهد شد. تکواندوکارانی که به صورت شخصی اقدام کرده بودند و شرایط حضور در این دوره از مسابقات را داشتند ساعت ۲۱ امشب راهی چین می‌شوند.
آرمین هادی‌پور، مهدی اسحاقی، سهیل سیف الهی و امیرحسن گندمکار در وزن ۵۸- کیلوگرم، محمدحسین یزدانی در وزن ۶۸- کیلوگرم و امیررضا نیک‌سیرت در وزن ۸۰- کیلوگرم نفرات اعزامی هستند که با هدایت سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند. ناهید کیانی و آرمینا احمدی در وزن ۴۹- کیلوگرم، کیانا احمدی و روناک حسین‌زاده در وزن ۵۷- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم تکواندوکاران حاضر در بخش بانوان هم با هدایت آزاده یاسائی به عنوان سرمربی در مسابقات انتخابی گرنداسلم حاضر می‌شوند.
سه نفر اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات گرنداسلم را کسب می‌کنند. در این مسابقات عنوان سوم مشترک وجود ندارد و تنها یک مدال برنز اهدا می‌شود. همچنین به مقام‌های اول تا چهارم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷/۲۰ امتیاز در رنکینگ المپیکی اضافه می‌شود.

نظر شما